וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את ק.פ.ר

הקבוצה של ואן חאל דרסה והשיגה ניצחון ראשון: די מריה (24) ואנדר הררה (36) חגגו שערי בכורה, רוני (44) ומאטה (58) הוסיפו. פלקאו נכנס כמחליף, בלינד ורוחו פתחו לראשונה

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פתח את החשבון במדים החדשים. אנחל די מריה/רויטרס

זה לקח זמן, עלה ביזע, דמעות והרבה מאוד כסף, אבל הערב (ראשון) זה הגיע: מנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון בכורה בעונת 2014/15. לואי ואן חאל סוף כל סוף יכול היה להשתמש בכל שחקני הרכש, קיבל שערי בכורה מרגלי אנחל די מריה (24) ואנדר הררה (36) וראה את ויין רוני (44) וחואן מאטה (58) משלימים את החגיגה בניצחון הביתי המרשים 0:4 על ק.פ.ר. כך, יונייטד הצליחה להימנע מפתיחת עונה של ארבעה מחזורים ללא ניצחון - דבר שלא קרה לה מאז 1986.

רדאמל פלקאו שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
הקולומביאני הראשון בתולדות מנצ'סטר יונייטד. רדאמל פלקאו/רויטרס

ואן חאל קיבל לראשונה העונה את כל שחקני הרכש שלו כשירים בו זמנית ובחר לזנוח את שיטת שלושת הבלמים לטובת 4-4-2. מרקוס רוחו עלה כמגן שמאלי, דיילי בלינד פתח בקישור האחורי, אנדר הררה בצד ימין של היהלום בקישור ודי מריה בצד שמאל. רדאמל פלקאו נכנס כמחליף ורק המגן הצעיר לוק שואו ימשיך להמתין לדקות הבכורה בליגה. די מריה גם היה זה שבישר על שינוי כיוון בדקה ה-24, כששלח כדור חופשי מקרי אל הרשת ונתן את האות לבאות. הררה ציין שער בכורה משלו בדקה ה-36 אחרי בישול של רוני, והחזיר לקפטן שלו בחלוף שמונה דקות.

ק.פ.ר, מנגד, הציגה הגנה חלשה מאוד שהזכירה מדוע ריו פרדיננד נמצא אצלה ולא בסגל של ואן חאל. הבלם בן ה-35 לא הצליח להתמודד עם המהירות של התקפת יונייטד וכך רוברט גרין נאלץ להוציא כדור רביעי מהרשת בדקה ה-58, הפעם מרגלי חואן מאטה שנהנה מאסיסט של די מריה. פלקאו זכה לתשואות כשנכנס להופעת הבכורה בדקה ה-67, אך לעומת חבריו לא מצא את הרשת וימתין להזדמנויות נוספות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאוריסיו איסלה שחקן ק.פ.ר לפני דיילי בלינד שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
בעל הבית בקישור האחורי. דיילי בלינד גולש לרגלי מאוריסיו איסלה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 8: ניסיון ראשון של מנצ'סטר יונייטד. רוני השאיר לרפאל שהעביר יפה לוואן פרסי. ההולנדי מצא את מאטה, אבל הבעיטה של הספרדי חלפה מעל השער.

דקה 24: גול! הראשון של די מריה במדים האדומים. הקשר הארגנטינאי סובב כדור חופשי לתוך הרחבה ברגל שמאל מ-30 מטרים, הכדור עבר את כולם ונעצר רק בפינה השמאלית. שער שנזקף לזכות די מריה, 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

* די מריה כבש שער בכורה בפרמיירליג בבעיטה הראשונה שלו למסגרת במדי יונייטד. הוא הפך לשחקן הארגנטינאי ה-31 שכובש במסגרת הפרמיירליג.

* ושימו לב לזה: כבר במשחקו השני במדים האדומים עשה די מריה מה שלא הצליח לעשות בכל התקופה בריאל מדריד - כבש שער בכדור חופשי ישיר.

דקה 32: אוואנס מנע מיונייטד ספיגה. דה חאה יצא רע מחוץ לרחבה וראה את פיליפס עובר אותו ומגלגל לעבר השער, אבל אוואנס הציל בגלישה.

דקה 36: גול! והנה עוד שער בכורה. די מריה דהר ממחצית המגרש ומסר לרוני שניסה לבעוט ונבלם. הכדור חזר לקפטן שהסיט לאחור, שם אנדר הררה בעט כדור מדויק ושטוח מ-16 מטרים לפינה השמאלית. שער ראשון לבאסקי, 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 44: גול! ההגנה החלשה של ק.פ.ר, בראשות האקס פרדיננד, אפשרה ליונייטד לכבוש את השלישי לפני ההפסקה. הררה השאיר לרוני שבעט כדור שטוח לפינה הקרובה והכניע את גרין. 0:3 קל למנצ'סטר יונייטד.

אנדר הררה שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
גם הוא חגג. אנדר הררה/AP

דקה 48: המחליף טראורה סידר מצב מצוין לקרנצ'אר, אבל דה חאה עצר עם הרגל עם הבעיטה של הקרואטי.

* אגב, יונייטד ספגה רק פעמיים בששת המשחקים האחרונים מול ק.פ.ר באולד טראפורד, וכמובן ניצחה את כולם.

דקה 53: רפאל פרץ בצד ימין והעביר רוחב לעבר מאטה, שהשתחר ובעט חלש. רוני שם רגל ודחק לידיו של גרין.

דקה 58: גול! די מריה ספק-בעט-ספק-מסר ומאטה שהגיח לרחבה המשיך פנימה. 0:4 גדול של השדים האדומים.

דקה 67: פלקאו עלה להופעת בכורה במדים האדומים כשהחליף את מאטה. האם גם הקולומביאני הראשון בתולדות מנצ'סטר יונייטד יצטרף לחגיגת השערים?

דקה 78: ורגאס המחליף חדר לרחבה ובעט כדור שטוח מזווית אלכסונית שחמק ליד הקורה.

דקה 84: זה היה צריך להיות הראשון של פלקאו. בלינד בעט כדור חזק מרחוק, גרין הדף לעבר החלוץ הקולומביאני והצליח לעצור גם את הניסיון שלו.

דקה 90: ואן פרסי העביר כדור רוחב מצד שמאל, פלקאו עזב את הכדור לינוזאי שבעט חזק, אבל גרין עצר עם הרגל.

ריו פרדיננד שחקן ק.פ.ר. GettyImages
חזרה עגומה לאולד טראפורד. ריו פרדיננד/GettyImages
ויין רוני (מימין) אנדר הררה שחקני מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
בישלו זה לזה. ויין רוני עם אנדר הררה/GettyImages
לואי ואן חאל מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מסמן וי ראשון. לואי ואן חאל/GettyImages
אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לשעבר. רויטרס
מבסוט ביציע. אלכס פרגוסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully