וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק סטיין: "7-8 קבוצות NBA רודפות אחרי ג'ו אינגלס"

ממכבי תל אביב לליגה הטובה בעולם? כתב הכדורסל הבכיר של ESPN טוען כי ממפיס מועמדת מובילה לקחת את האוסטרלי

ג'ו אינגלס מכבי תל אביב. מגד גוזני
קפיצת מדרגה ענקית. אינגלס/מגד גוזני

במכבי תל אביב הוא אולי לא ממש הצליח, אבל נראה שג'ו אינגלס עושה את דרכו אל ה-NBA. על פי הכתב הבכיר של ESPN, מארק סטיין, לא פחות משבע או שמונה קבוצות מנסות לשים את ידן על האוסטרלי, שמככב במדי נבחרתו בימים אלה במונדובאסקט.

אחת המועמדות להביא את אינגלס היא פילדלפיה. את הסיקסרס מאמן ברט בראון, שהיה מאמן נבחרת אוסטרליה בין 2009 ל-2012. יחד עם זאת, על פי סטיין, סיכוייה של הקבוצה מעיר האחווה נמוכים יותר, שכן הטורניר המצוין שאינגלס נותן הפך אותו למבוקש מאוד בליגה.

מועמדת נוספת שסטיין הזכיר היא ממפיס, ששחררה רק ביום ראשון החולף את ג'מאל פרנקלין מהסגל שלה. מארק גאסול, הכוכב הכי גדול של הגריזליס, אוהב מאוד את סגנון המשחק של אינגלס. הבעיה של ממפיס כרגע היא תקציבית. הקבוצה נמצאת בערך 1.2 מיליון דולר מתחת לתקרת מס המותרות ואילו העלות של אינגלס, 915 אלף דולר, תגמור להם כמעט את כל המקום.

אחרי שלושה משחקים במונדובאסקט, אינגלס מדורג 17 ברשימת הקלעים עם 15.7 נקודות בממוצע למשחק. הוא הוביל הערב את אוסטרליה ל-75:82 גדול על ליטא עם 18 נקודות ו-4 אסיסטים.

אינגלס הגיע למכבי תל אביב בתחילת העונה שעברה מברצלונה וזכה עם הקבוצה ביורוליג, אולם הוא התקשה להשתלב ולא היה חלק משמעותי. הוא קלע רק 6.4 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג, ב-22.5 דקות. בליגת העל הוא שיחק 32.5 דקות בממוצע וקלע 10.5 נקודות. בסיום העונה הוא שוחרר ממכבי תל אביב ולאחרונה הוזכר כמועמד לחזור לברצלונה או להצטרף למספר קבוצות אחרות בספרד, אלא שכעת נראה כי הוא יצטרף לדיוויד בלאט בליגה הטובה בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully