וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "בבית"ר לא התעסקו בכדורגל, אתן הכול לנתניה"

2.9.2014 / 19:19

שוער נבחרת ישראל הוסיף: "לא התאמנתי, אבל התכוננתי לעונה. טוב שדחו את המשחק מול בלגיה". חיימוב נפצע, בן בסט, טיבי ומשומר שוחררו מהמחנה, שפונגין זומן

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה הערב (שלישי) אימון. הנבחרת הייתה אמורה במקור לשחק בעוד שבוע נגד בלגיה בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה, אבל המשחק נדחה בשל המצב הבטחוני וכעת, ישראל מתכוננת לקראת המפגש בחוץ מול קפריסין ב-10 באוקטובר ולמשחק הבית נגד אנדורה, שלושה ימים לאחר מכן.

השוער גיא חיימוב נפצע בכתף וקיים אימון חלקי. עדן בן בסט ואיתן טיבי שעברו טיפולים ביומיים האחרונים, שוחררו מהמשך המחנה. גם אייל משומר שוחרר עקב מתיחה בשריר האחורי ובמקומו זומן יובל שפונגין. יוסי בניון ותומר חמד שבו ממשחק השלום ברומא ונטלו חלק באימון.

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. קובי אליהו
מתכונן לעונה אחרי תקופה לא קלה. הרוש/קובי אליהו

השוער אריאל הרוש, שחווה תקופה סוערת שכללה את עזיבת בית"ר ירושלים והצטרפות למכבי נתניה, אמר: "אלה אימונים מאוד חשובים. לא הייתה אווירה של כדורגל עם כל המצב שהיה בארץ וזה יעזור לנו להתארגן, כי הרבה שחקנים עוד לא בכושר בגלל שהליגה לא נפתחה. כל ההתנהלות סביב המשחק נגד בלגיה לא הייתה טובה ואני שמח שהוא נדחה".

על מצבו האישי אמר השוער: "לא התאמנתי עם קבוצה במשך שלושה חודשים ולא שיחקתי, ככה שגם לי זה יצא טוב. אבל כן התכוננתי והתאמנתי ועכשיו אני מתחיל אתגר חדש וממשיך הלאה. אני שמח שנותנים לי את הגב בנבחרת ולא מדברים ישר על זה שאין לי קבוצה ומראים לי את הדרך החוצה. מעריכים אותי ואני צריך להחזיר את זה על המגרש. עברו לי מחשבות שאם אני לא משחק בקבוצה, לא אשחק גם בנבחרת. אבל האמנתי לאורך כל הדרך שאמצא קבוצה והכול יסתדר. לא היה לי משא ומתן עם בית"ר בכלל. לא התעסקו שם בכדורגל, זה לא עניין אותם. רק עניין אותם להשתחרר מהחוזה שלי וזה מאחורי".

עוד הוסיף הרוש: "באתי לשחק כדורגל בנתניה ואני לא מתעסק במה שמסביב. אני רוצה לעזור לקבוצה ולעצמי. אתן את כל כולי למכבי נתניה, כמו שנתתי לבית"ר. עשיתי רק חצי אימון בנתניה ואני לא יודע מה יקרה. ההרגשה במקרה עם לויטה לא נעימה, אבל זה כדורגל ויהיה בסדר. הקהל התעצבן על משהו אחר, הם לא אמרו שהם לא רוצים אותי. קיבלתי הרבה הודעות תמיכה מהם ואני שמח שהגעתי למועדון גדול".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אייל משומר, שרן ייני שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
אחד שוחרר, אחד ממשיך. אייל משומר עם שרן ייני/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל באימון: אוראל דגני, גילי ורמוט, אבי ריקן, עומרי בן הרוש, חאתם עבד אלחמיד. קובי אליהו
אווירה טובה. גילי ורמוט והחברים/קובי אליהו
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הוא רציני יותר. אלי גוטמן/קובי אליהו
ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
ביברס נאתכו/קובי אליהו
יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
יוסי בניון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully