וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ברבע גמר גביע הטוטו אחרי 0:1 על בית"ר

מערכת וואלה! ספורט

2.9.2014 / 22:19

ניב זריהן כבש בדקה ה-73 והעניק לקבוצה מעיר הנמל 0:1. האורחת נותרה בתמונת העלייה. קלינגר: "החבר'ה מתבגרים"

one

מ.ס אשדוד גברה הערב (שלישי) 0:1 על בית"ר ירושלים במחזור הרביעי בבית ג' בגביע הטוטו. ניב זריהן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-73 ובזכות הניצחון, ניר קלינגר ושחקניו הבטיחו את העלייה לרבע הגמר של המפעל. בית"ר רשמה הפסד שני במפעל וסיימה את משחקיה, אבל אם אשדוד תנצח את הפועל פתח תקוה במשחק האחרון של הבית, היא עדיין תעלה לשלב הבא.

המשחק הערב - הראשון באשדוד מאז המלחמה - היה מאוזן עם יתרון קל לבית"ר ירושלים, אבל ז'רקו קוראץ' וחנן ממן החמיצו והקבוצה מהבירה לא הצליחה לתרגם את הדומיננטיות שלה במרכז המגרש לשערים. בצד השני תרדמת של ההגנה השחורה בכדור קרן, אפשרה לזריהן לכבוש ולהכריע את המשחק. אשדוד עם שני ניצחונות ותיקו, והיא נראית מוכנה לפתיחת העונה.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים שער. מגד גוזני
חוגגים עלייה. שחקני אשדוד/מגד גוזני

קלינגר סיכם: "היו לנו משחקים יותר טובים מזה, אבל במחצית השנייה ראיתי קבוצה כמו שאני רוצה. היו מעברים מהירים, צופפנו מאחור ויצאנו טוב. אני שמח שהחבר'ה הצעירים מתבגרים ורואים את זה. הם מהווים את הבסיס והשלד של הקבוצה, זה לא שיש פה בסיס של זרים עם שניים-שלושה צעירים. אבל אני לא מפחד מזה".

ניב זריהן: "מתחילת השנה מדברים איתנו על שילוב הצעירים. נותנים לנו את הבמה ואנחנו בדרך הנכונה. אבא שלי (שחקן העבר יגאל זריהן)? אני מקווה שהוא יהיה מרוצה. בדרך כלל הוא נותן הערות בונות".

מאמן בית"ר ירושלים, מנחם קורצקי: "שיחקנו עם הרכב טוב. הגענו להזדמנויות, שיחקנו כמו שצריך, אבל צריך להבקיע בשביל לנצח. אשדוד עשתה את זה ממצב נייח וחבל. בסך הכול אני מאוד גאה בשחקנים שלי. אם נמשיך לשחק ככה, יהיו תוצאות. הסגל טיפה קצר וקצת נאריך אותו, אני מקווה שעם תומר סוויסה זה ייסגר - זה קרוב מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר. מגד גוזני
אשדוד מוכנה לליגה. קלינגר/מגד גוזני

דקה 15: דוידוב העלה כדור חופשי, קליימן יצא לא טוב, אבל ההגנה שלו הרחיקה לפני שפטי כובש מקרוב.

דקה 29: אשדוד יצאה למתפרצת, דוידוב מצא את זריהן שדהר קדימה והשכיב את תומר ירוחם, אבל במקום לחפש את השער, סיים עם הגבהה לא מדויקת החוצה.

דקה 38: מלול הגביה מצוין משמאל, קוראץ' השתחל בין צ'קול לפטי, אבל נגח מתוך רחבת החמש החוצה. החמצה גדולה של החלוץ המונטנגרי.

דקה 45: עוד החמצה גדולה של בית"ר. ההגנה של אשדוד שוב נרדמה, ממן דהר לבדו מול משפתי והיה חייב לכבוש, אבל השוער יצא ובלם. הכדור הגיע לפרדה, שבעט מחוץ לרחבה החוצה.

דקה 63: שלומי אזולאי בעט בחצי סיבוב מ-22 מטר, משפתי אסף בקלות.

דקה 67: דוידוב בעט כדור חזק מזווית אלכסונית, קליימן הדף לא טוב למרכז הרחבה, אבל ההגנה האורחת עצרה את זריהן שניסה לכבוש.

דקה 73: גול! דוידוב העלה קרן, זריהן הקדים את שלומי אזולאי ובעט ברגל שמאל, חזק ופנימה. 0:1 למ.ס אשדוד.

דקה 83: שלומי אזולאי עבר שחקן יריב ובעט חזק ברגל שמאל, משפתי השתטח והדף לקרן. יופי של הדיפה של השוער.

ניב זריהן, מ.ס אשדוד, מול תומר ירוחם, בית"ר ירושלים. מגד גוזני
שער חשוב. זריהן מול ירוחם/מגד גוזני

הרכבים

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה (טום בן זקן, 46), יאיא פטי, מיקי סירושטיין, רחמים צ'קול, אלכסנדר דוידוב (טל בראל, 90), רועי בקל, מיכאל אוחנה (ישראל ראש, 80), ניב זריהן (תימור אביטן, 83), מוראד אבו ענזה (מישל רוס, 71), ירו בלו.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, תומר ירוחם, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', שמוליק מלול, קלאודמיר, חנן ממן (אופיר קריאף, 69), שלומי אזולאי, דני פרדה (איציק כהן, 58), עומר נחמני (אבישי כהן, 85), ז'רקו קוראץ'.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון ה-י"א/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully