וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעדי יציג את מועמדות ישראל לאירוח יורובאסקט 2015

2.9.2014 / 16:06

חבר הוועד האולימפי הבינלאומי ינסה לשכנע את הוועד המנהל של פיב"א אירופה לתת לישראל לארח בית באליפות בקיץ הבא

הרקדניות בהיכל יד אליהו לפני המשחק מכבי תל אביב - הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נכון לעכשיו קיימת אפשרות כי המשחקים יפוצלו בין חמש מדינות. היכל הספורט ביד אליהו/ברני ארדוב

ביום שני הקרוב תתקיים במדריד ישיבת הועד המנהל של פיב"א אירופה ובסיומה יקבע היכן יערכו משחקי אליפות אירופה 2015. כזכור המשחקים היו אמורים להתקיים באוקראינה, אולם בשל המצב הפוליטי והצבאי המדינה הוחלט שהם יערכו במקום אחר. נכון לעכשיו קיימת אפשרות כי המשחקים יפוצלו בין חמש מדינות. ארבע מדינות יארחו את הבתים המוקדמים ובמדינה חמישית יערכו משחקי ההכרעה. קיימת כמובן גם האפשרות שהמשחקים כולם יתקיימו במדינה אחת.

שמונה מדינות הגישו את מועמדותן לארח את המשחקים שיתקיימו ב-5-20 לספטמבר 2015. בנוסף לישראל הגישו קרואטיה, צרפת, גרמניה, לטביה, פולין וטורקיה. על פי הידוע טורקיה אינה מועמדת של ממש לארח את המשחקים, מכיוון שתארח בקיץ 2015 את אליפות העולם לנשים והגישה מועמדת רק למקרה שלא תמצא מדינה שתארח את המשחקים, דבר שעלול לגרום למבוכה לנשיא פיב"א אירופה הטורקי טורגאי דמירל. ישראל הגישה בקשה לארח רק את הבית בו תשתתף.

אלכס גלעדי חבר הוועד האולימפי הבינלאומי. ברני ארדוב
ישראל הגישה בקשה לארח רק את הבית בו תשתתף. גלעדי/ברני ארדוב

איגוד הכדורסל כאמור, שלח את כל המסמכים הדרושים כדי לארח את המשחקים בהיכל נוקיה בת"א, מגובים בטפסים חתומים על ידי עיריית תל אביב והנהלת היכל נוקיה. בנוסף נשלח סרטון מושקע המספר על מדינת ישראל, הכדורסל בו והמתקנים. באיגוד הכדורסל מודעים לעובדה שמבצע צוק איתן פוגע בסיכויים של ישראל לקבל את אירוח המשחקים ולכן בימים אלו ולקראת הישיבה, מוכן סרטון המשך המציג את החזרה לחיים שגרתיים בארץ, ניקולה וויצ'יץ', מנהלה הקרואטי של מכבי ת"א, מספר בו על החיים שלו בארץ ונראים קטעים מדרבי הכדורסל שנערך בסוף השבוע האחרון באצטדיון בלומפילד.

מי שיציג את החומר הישראלי בפני אנשי הועד המנהל של פיב"א אירופה יהיה אלכס גלעדי, חבר הועד האולימפי הבינלאומי, איש NBC, נשיא קשת ואישיות מוכרת מאוד בעולם הספורט העולמי ובאיגוד מאמינים שאין מתאים מגלעדי להציג את ישראל כמועמדת לארח את אליפות אירופה 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully