וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אפוניו מועמד להצטרף

2.9.2014 / 15:27

אם קשר מכבי ת"א בן רייכרט לא ישוחרר בימים הקרובים, בבירה ינסו לצרף את הקשר הספרדי (30), לו 138 הופעות בלה-ליגה. עסקת סוויסה צפויה להיסגר ביממה הקרובה

one

בבית"ר ירושלים לא מוותרים על האפשרות להתחזק בקשר אחורי, ולמרות הרצון לראות את בן רייכרט במועדון, הצוות המקצועי לא מוכן לקחת סיכונים. לכן, אם לא תתקבל תשובה חיובית ממכבי תל אביב בימים הקרובים בנוגע לשחרור הקשר, הקבוצה צפויה לפתוח במשא ומתן עם הקשר הספרדי אפוניו בן ה-30, ששיחק בעונה שעברה בלאס פלמאס.

אפוניו במדי סראגוסה לפני שחקן ברצלונה צ'אבי. David Ramos, GettyImages
138 הופעות בלה ליגה. אפוניו/GettyImages, David Ramos

אפוניו הוא קשר בעל רזומה עשיר שרשם 138 הופעות בלה ליגה וכבש 28 שערים. הוא גדל במלאגה והעביר שלוש שנים במארבייה לפני ששב לקבוצת נעוריו בקיץ 2007. אחרי ארבע עונות וחצי במועדון עזב לסראגוסה ובעונה שעברה כאמור שיחק בלאס פלמאס מליגת המשנה ורשם במדיה 29 הופעות. בקיץ חוזהו הגיע לסיומו והוא הפך לשחקן חופשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מול אפונו סראגוסה. רויטרס
אפוניו מול רונאלדו/רויטרס

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, מרבית הפרטים בין החלוץ תומר סוויסה לאלי טביב סוכמו, כאשר ב-24 השעות הקרובות אמור להיסגר סיכום סופי. סוויסה צפוי להרוויח בבית"ר כ-120 אלף דולר ולעבר בהשאלה מבאר שבע לעונה אחת, ללא אופציה.

הערב תפגוש בית"ר את מ.ס. אשדוד במסגרת גביע הטוטו כאשר נקודה אמורה להספיק לירושלמים כדי להעפיל לשלב רבע הגמר. הקבוצה של מנחם קורצקי תעלה בהרכב חסר – ארבעה שחקנים נמצאים עם הנבחרת הצעירה באזרבייג'אן ואילו ססאר ארזו סובל ממתיחה. אופיר קריאף שנעדר בשני המשחקים האחרונים צפוי להיות בסגל ולהשתלב לקראת סיום המשחק.

חנן ממן: ”בבית”ר ירושלים אתה מייצג את היהודי שבך”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully