וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מבקר את ריאל מדריד: "אם הייתי מחליט, אולי הדברים היו נראים אחרת"

כריסטיאנו רונאלדו רמז שהוא לא אוהב את השינויים בסגל ריאל מדריד: "אם הייתי מחליט, אולי הדברים היו נראים אחרת. מעדיף לא לדבר כדי לא להיות בכותרות הראשיות. נצטרך לשנות את הסגנון שלנו"

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מעדיף לשתוק. רונאלדו/רויטרס

עדיין לא שקט בריאל מדריד. יומיים אחרי ההפסד המביך 4:2 לריאל סוסיאדד, כבר במחזור השני לליגה, בקבוצה חוששים להתרחק מוקדם מדי מהמוליכה ברצלונה. אלופת אירופה עברה קיץ גדוש מאוד בהעברות, כשצירפה שחקנים כמו חאמס רודריגס, טוני קרוס, קיילור נבאס וחאבייר הרננדס, אבל שחררה את אנחל די מריה ואת צ'אבי אלונסו, שניים מהשחקנים הטובים בקבוצה. גם אוהדי הקבוצה מאוכזבים, ולמרות הרכש המפוצץ - 79 אחוז מהאוהדים סבורים שהסגל של השנה הנוכחית פחות טוב מזה של השנה שעברה, כך על פי סקר של "אס".

גם כריסטיאנו רונאלדו רומז שהוא לא אוהב את השינויים בסגל, אבל העדיף להתנסח בזהירות. "יש לי דעה, אבל אני לא תמיד יכול לומר מה אני חושב, כי אחרת אהיה מחר בכל הכותרות הראשיות, ואת זה אני לא רוצה", אמר רונאלדו, "אם אני הייתי זה שמחליט, אולי הדברים היו נראים אחרת, אבל אם הנשיא חושב שהדבר הנכון לקבוצה הוא להחתים את השחקנים שהביא ולשחרר את אלה ששוחררו, אנחנו חייבים לכבד את ההחלטה".

רונאלדו טוען ש"עם השחקנים החדשים, נהיה חייבים לשנות את סגנון המשחק שלנו, אבל שינוי יכול להיות גם לטובה וגם לרעה, כך שאני מקווה שהשינוי יהיה לטובה כי הבאנו שחקנים טובים מאוד. אלונסו ודי מריה הם שחקנים מצוינים וחשובים, אבל אנחנו צריכים לשמוח מהחדשים שהצטרפו, ואני בטוח שיהיה בסדר".

על הפציעה שלו אמר כריסטיאנו ש"אני עובד על זה, אתמול כבר רצתי, ואני בטוח שעוד שבוע כבר אהיה כשיר ב-100 אחוז".

חאבייר הרננדס שחקן ריאל מדריד. AP
זה הרכש שאמור להרגיע את האוהדים? צ'יצ'אריטו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully