וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילי בלינד: "לא יכול לחכות לעבוד עם ואן חאל"

יום עמוס במנצ'סטר יונייטד. ההולנדי נרכש מאייאקס תמורת 14 מיליון ליש"ט. ואן חאל: "תוספת מצוינת".פלקאו יושאל ממונאקו

שחקן מנצ'סטר יונייטד, דיילי בלינד. דף הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
ואן חאל רדף אחריו הרבה זמן. בלינד/אתר רשמי, דף הטוויטר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

כמה שעות לפני סגירת חלון ההעברות באנגליה, דיילי בלינד עבר הערב (שני) מאייאקס למנצ'סטר יונייטד תמורת 14 מיליון ליש"ט. ההולנדי הוורסטילי, 24, גדל במועדון מאמסטרדם ושיחק בקבוצה לאורך כל הקריירה, מלבד עונה אחת בה הושאל לכרונינגן. הוא אמר הערב: "אני לא יכול לחכות לעבוד עם ואן חאל במועדון הכי גדול בעולם".

ואן חאל הוסיף: "אני מאושר שדיילי הצטרף. הוא שחקן מאוד אינטליגנט ומגוון, שיכול לשחק בהרבה עמדות. יש לו ראיית משחק נפלאה והוא שיחק כדורגל שמתאים לפילוסופיה שלי במשך הרבה שנים. הוא יהווה תוספת מצוינת לקבוצה".

בלינד שהיה אחד מהשחקנים המצטיינים של נבחרת הולנד במונדיאל 2014, ניצב גבוה ברשימת הרכש שהגיש לואי ואן חאל להנהלת מנצ'סטר יונייטד. על פי התקשורת בהולנד ובאנגליה, בין אייאקס לבין השדים האדומים התנהלו מגעים לאורך שבועות ארוכים, אבל הם הבשילו לכדי עסקה רק הערב.

עוד לפני החדשות הללו, מי שהספיק לנחות היום במנצ'סטר הוא החלוץ הקולומביאני רדאמל פלקאו, שאמור להצטרף ליונייטד בהשאלה ממונאקו. אולד טראפורד יהיה התחנה הרביעית של פלקאו בקריירה האירופאית, אחרי שהוא שיחק לפני כן בפורטו, אתלטיקו מדריד וכאמור מונאקו.

ההגעה של הקולומביאני יצרה עומס בחלק הקדמי של מנצ'סטר יונייטד ומוקדם יותר היום חאבייר הרננדס הושאל לריאל מדריד. בנוסף, החלוץ דני וולבק אמור לעזוב לארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully