וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אזאובי איקנה יצטרף לקבוצת הנוער

אחרי הרמוני איקנדה ופרנסיס בנג'מין, ניגרי נוסף בדרך. עסקת פלאח ואזולאי שוב על סף פיצוץ. במועדון שוב מאשימים את דגני

one

למרות ההפסד בדרבי בגביע הטוטו אתמול (1:0), בהפועל תל אביב יצאו מעודדים מאוד מהיכולת של הקבוצה. הפסימיות שליוותה את האדומים לאורך הקיץ התחלפה באופטימיות זהירה. עם זאת, שחקן בקבוצה הבהיר: "אנחנו מעדיפים לשחק פחות טוב ולנצח. היו באמת חלקים טובים במשחק והקבוצה התגבשה יפה, אבל אף אחד לא רוצה להיות הקבוצה שיוצאת עם המחמאות ובלי ניצחונות".

גם הקפטן שי אבוטבול סירב להתרגש מהמחאות להם זכתה הקבוצה: "יש לנו עוד הרבה עבודה והכי חשוב שרואים קבוצה שרוצה ורצה. נכון שאמרו שיש הבדלי רמות בינינו לבין מכבי, אבל אני לא מסתכל על זה בצורה שאנשים מסתכלים מבחוץ. בסופו של דבר הפסדנו את המשחק. היו באמת חלקים טובים, אבל יש לנו הרבה דברים שאנחנו צריכים להשתפר בהם. אני אישית לא מדבר על תארים וגם לא דיברתי על זה בשנים שהיו מאתנו ציפיות הרבה יותר גבוהות. נחכה ונראה מה יהיה בהמשך העונה".

עסקת העברתם של סארי פלאח ושלומי אזולאי ממכבי חיפה תמורת אוראל דגני שוב על סף פיצוץ. ישנם לפחות שתי גרסאות לעיכוב הנוכחי. גורמים בהפועל טוענים שדגני הוא האשם לאחר שהגיעו להסדר של שחררו והוא דרש סכומים נוספים. בעניין זה בסביבתו של השחקן דוחים את הטענות הללו וטוענים שדגני חתם היום על הסכם ויתור מול הפועל. הגרסה השנייה אומרת שפלאח ואזולאי לא הגיעו להסכם שחרור עם מכבי חיפה ולכן העסקה כרגע לא תצא לפועל. חשוב לציין כי אף אחד מהצדדים עדיין לא מוותר על העסקה ובימים הקרובים ינסו שוב כל הצדדים המעורבים לגשר על הפערים.

אי שחררו של דגני כרגע גם מעכב גם את מעבר של בן והבה וחטאב עוביידה, שחוזיהם כבר עברו בבקרת התקציבים. ברגע שהדברים ייסגרו סופית בין דגני והאדומים, והבה, עוביידה ופרנסיס בנג'מין שהרשים מאוד אתמול יעברו בבקרה ויצטרפו באופן רשמי לקבוצה.

הצטרפותם של שלושה בלמים לסגל אמורה לגרום להתלבטות לאסי דומב. המאמן מאוד מרוצה מהרמוני איקנדה בעמדת הבלם, וכרגע הוא לא שולל את האפשרות להמשיך ולתת לו את הקרדיט בעמדת זו. אם פלאח כן יצטרף, ייתכן שדווקא יורחן קולין יירד לספסל ויהיה הבלם השלישי של הקבוצה. אפשרות נוספת היא שדומב יעבור לשחק עם שלושה בלמים וישנה את שיטת המשחק.

שביעות הרצון מאיקנדה ובנג'מין גרמה לאיל ברקוביץ' להמשיך לחפש כשרונות בניגריה והקשר אזאובי איקנה יצטרף לקבוצת הנוער של המועדון. איקנה בן ה-18 משחק בקבוצת קלאבאר רוברס במולדתו ואם הוא ירשים לאורך העונה, הפועל תל אביב תחתים אותו על חוזה ארוך טווח.

פרנסיס בנג'מין הפועל תל אביב מול ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחמאות יש, נקודות אין. פרנסיס בנג'מין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully