וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: אריאל הרוש פנה לבקרת התקציבים לקבלת החוב

1.9.2014 / 9:20

שבוע לאחר המועד בו הקבוצה נדרשה לשלם לשוער, בבקרה ישוחחו עם טביב. בקבוצה לא ימתינו לרייכרט מעבר לסוף השבוע

one

בית"ר ירושלים תשחק מחר (שלישי) את משחק גביע הטוטו באשדוד ללא ארבעת משחקני הנבחרת הצעירה - אלי דסה, לידור כהן, עומר אצילי וטל כחילה. עד אתמול בערב כהן לא נכלל בסגל של מיכאל נס לנסיעה לאזרבייג'אן, אך בעקבות הפציעה של שובל גוזלן הוא הוזמן לקראת חצות. בבית"ר אמרו על כך: "לא כל כך מחזיקים מלידור בצעירה, גם כשהוא בסגל הוא לא משחק. חבל שהוא מוזמן רק בגלל פציעה של שחקן אחר, הוא שווה יותר".

אגב, בעקבות היעדרות הארבעה מנחם קורצקי יתקשה להשלים סגל של 18 שחקנים, היות וגם אופיר קריאף עדיין בספק וססאר ארסו סובל ממתיחה וינוח. תומר ירוחם, שמוליק מלול ודני פרדה או איציק כהן צפויים להשתלב בהרכב. בבית"ר אמרו אתמול כי הצורך בלצרף שני שחקנים לקבוצה הוא קריטי היות והסגל קצר ויתקשה לעמוד בעומס.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בבקרה יחליטו כיצד לפעול בימים הקרובים. אלי טביב/ברני ארדוב

נציגיו של אריאל הרוש, בראשות עורך הדין רועי רוזן, פנו ביום חמישי לבית"ר ירושלים בדרישה לקבל את ארבע המשכורות המגיעות לו, בנוסף לחוב של 207 אלף שקל על פי פסק הבורר. כזכור, הבורר הורה כי יש לשלם את הסכום בתוך שבועיים, תאריך שפג ביום שני שעבר. לאחר שבבית"ר לא ענו לפנייתו של רוזן נציגו של הרוש פנה לבקרת התקציבים, אשר רשאית לחלוט ערבויות במקרה של אי מילוי פסק בורר. בבקרה ישוחחו עם אלי טביב בימים הקרובים ורק לאחר מכן יחליטו כיצד לפעול.

בבית"ר קיבלו מסרים אתמול שהעובדה כי ניקולה מיטרוביץ' נבדק כאופציה במכבי תל אביב ובן רייכרט כלל לא היה בסגל הקבוצה בדרבי אתמול, דרישת השחקן לשיחרור צפויה להתקבל בחיוב בימים הקרובים. יחד עם זאת, בבית"ר לא רוצים להישאר קירחים מכאן ומכאן ולא ימתינו מעבר לסוף השבוע הקרוב. בנוגע לתומר סוויסה, צפויה היום שיחה נוספת של אלי טביב עם נציגו של השחקן גלעד קצב, במטרה לנסות ולגשר על הפערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully