וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פרנסיס הרשים ויישאר, ורמוט: "מקבלים צורה"

אסי דומב סיכם הפסד בדרבי: "מאכזב, אבל זו רק הכנה". ורמוט אופטימי: "עם אזולאי, פלאח והמגן החדש אין ספק שנשתדרג"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הדרבי התל אביבי הראשון של העונה הסתיים הערב (ראשון) בניצחון של הצהובים, כששער בודד של טל בן חיים (54) סידר לצהובים 0:1. שתי הקבוצות העפילו בכל זאת לרבע גמר גביע הטוטו, והאדומים יכולים לקחת איתם יכולת טובה לאורך מרבית שלבי המשחק, בו לא נפלו מהאלופה על אף שהיו בעשרה שחקנים. לאחר השער של בן חיים הורחק דני עמוס, שדחף את יואב זיו, למורת רוחם של חבריו לקבוצה. עמוס יחמיץ את רבע גמר גביע הטוטו, ותום אלמדון יעמדו במקומו בשער בשבוע הבא.

אחרי חוסר ודאות ועיכובים, שלומי אזולאי וסארי פלאח אמורים לחתום מחר (שני) על חוזה ולהצטרף לאימונים ביום שלישי. בנג'מין פרנסיס שהרשים צפוי לחתום: הוא יושאל עד סוף העונה, עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

מאמן הפועל תל אביב, אסי דומב, סיכם: "אני מאוד רוצה לנצח, כל משחק. מאכזב להפסיד בדרבי. לקהל הנפלא שבא לעודד אותנו, אני יכול להגיד שנעשה הכול כדי לנצח. בליגה אנחנו ננצח. עשינו דברים טובים ופחות טובים. ספגנו והורחק לנו שחקן ולא פשוט לשחק בשלב זה של העונה עם עשרה שחקנים. אני לא מחפש עכשיו להסתכל על אלה שהספידו אותנו או שיבחו. אנחנו מתכוננים למחזור הראשון בליגה. אלה משחקי מבחן. לדרבי יש צבע משלו וזה עושה את המשחק הרבה יותר מיוחד וחשוב, אבל בסך הכול זה גביע הטוטו".

על ההרחקה של דני עמוס אמר המאמן: "המקרים האלה קורים בכדורגל, יש אמוציות. ננסה לדבר איתו ולהבין מה קרה. לא ראיתי, אז אני לא רוצה לדבר על זה".

השופט לירן ליאני שולף כרטיס אדום לשוער הפועל תל אביב דני עמוס. ברני ארדוב
מהרגע הזה הפועל לא חזרה. דני עמוס מורחק/ברני ארדוב

גילי ורמוט: "ממשחק למשחק זה מקבל צורה. אמרנו כבר מראש שלא היו כאלה שינויים דרמטיים מהעונה שעברה להוציא את דמארי. עכשיו גם צריך להביא תוצאות. אני לא רוצה להקטין ציפיות. איך שאני רואה את הקבוצה אז אני מאוד אופטימי ואני שואף למעלה והכי גבוה שיש.

"אמרתי כבר שאף ספורטאי לא יכול לעלות לשחק בלי תקווה ובלי פנטזיות לזכות בדברים. אני מאוד אופטימי ועובדה שגם בעשרה שחקנים היינו היום יותר מסוכנים. מבחנתי המינימום זה להגיע לפלייאוף העליון ובטח אחרי שאני רואה את הקבוצה. יחד עם שלומי אזולאי, סארי פלאח והמגן השמאלי החדש אין לי ספק שנשתדרג ונהיה קבוצה עוד יותר טובה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully