וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסטרן: "אנחנו רחוקים מהקבוצה שאני רוצה שנהיה"

31.8.2014 / 22:26

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהניצחון בדרבי, לא מהיכולת: "ציפיתי ליותר, לא שלטנו במשחק ולא שיחקנו טוב. מרוצה ממיטרוביץ'"

צילום ועריכה: קובי אליהו

דרכו של פאקו אייסטרן על הקווים של מכבי תל אביב נפתחה הערב (ראשון) ברגל ימין, כשהאלופה ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב בגביע הטוטו, ועלתה לרבע גמר המפעל. טל בן חיים כבש את השער היחיד במשחק (54), בעוד המאמן החדש הפתיע כבר בפתיחה, כהשיב להרכב את ניקולה מיטרוביץ' שהיה עם רגל וחצי מחוץ למועדון.

פאקו אייסטרן התייחס לעצמם הניצחון וההעפלה לרבע הגמר ואמר: "זה הדבר החיובי היחיד, כי היכולת שלנו לא היתה מספיק טובה. יש לנו שחקנים טובים וסגל טוב, אבל לא שיחקנו טוב. ציפיתי ליותר, ואנחנו עדיין רחוקים מהקבוצה שאני רוצה שנהיה. אנחנו עדיין לא מוכנים לליגה. נרצה להיות יותר דומיננטיים במשחק, לא שלטנו מספיק במשחק היום וזה משהו לעבוד עליו. האווירה היתה מצוינת, ואני מקווה שנשתפר כדי שהאוהדים שלנו יהנו יותר. השחקנים צריכים להראות שהם מספיק טובים להישאר פה ולהשיג את כל הציפיות שלי ושל המועדון".

כמו כן, פאקו התייחס ליכולת של ניקולה מיטרוביץ', שכבר היה בדרך החוצה מהקבוצה, אבל היום פתח בהרכב: "מיטרוביץ' היה הכי טוב בקבוצה, נתן לי סיבות טובות לשקול אותו כשחקן הרכב בהמשך".

טל בן חיים אמר: "שנה שלמה חיכיתי לשער הזה בדרבי. אני שמח שניצחנו אבל לא היינו מספיק טובים. אנחנו יכולים להיראות הרבה יותר טוב. לפאקו יש פילוסופיה שונה,
דומה לזו של פאולו סוזה ופחות לזו של אוסקר. פאקו דיבר איתנו בהפסקה על דברים שהוא לא היה מרוצה מהם ושינינו אותם במחצית השנייה. אני מבין שפאקו לא היה מרוצה כי מהיכולת הזו הוא לא יכול להיות מרוצה".

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
יש עוד הרבה עבודה. פאקו אייסטרן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully