וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: ספרד הביסה את ברזיל 63:82

הנבחרת המארחת סיפקה הצהרת כוונות עם עוד הצגה של פאו גאסול (26 נק'). סנגל הדהימה את קרואטיה, יוון עדיין מושלמת

גורגי דיאנג נבחרת סנגל. GettyImages
איזו הפתעה. ג'נג/GettyImages

אחרי שני ימי פתיחה מלאים, יזמן המונדובאסקט שישה משחקים בלבד מחר (שני), כשבית ג' ו-ד' יקבלו מנוחה וישובו לפרקט ביום שלישי. המוקד, כרגיל, מגיע מבית א', כשהמארחת ספרד תפגוש את ברזיל המסקרנת. ארגנטינה התאוששה על חשבון הפיליפינים עם 81:85. יוון ניצחה את פורטו ריקו 79:90 וצרפת התעללה במצרים עם 55:94. היום נפתח עם סנסציה אדירה כאשר סנגל ניצחה 75:77 את קרואטיה.

שחקן ברזיל מרסליניו הוארטס מוקף בשחקני נבחרת ספרד. AP
הספרדים חיסלו גם אותו. הוארטס/AP

בית א'

איראן - סרביה 83:70

הנבחרת של סשה דג'ורדג'ביץ' התאוששה מההפסד 74:73 לצרפת עם ניצחון די קליל מול איראן החלשה, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון באליפות. את סרביה הוביל נמניה בייליצה עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 16 נקודות, מילוש תאודוסיץ' קלע 8 נקודות והוסיף 9 אסיסטים. חאמד חדדי, שחקן העבר של ממפיס, הוביל את איראן עם 29 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 חטיפות.

צרפת - מצרים 55:94

אחרי ההפסד הכואב לברזיל במשחק הפתיחה, התאוששה צרפת עם ניצחון דחוק על סרביה, והערב היא כבר חגגה בדרך למאזן 1:2. המצרים האומללים ספגו תבוסה שלישית ברציפות אחרי שחטפו 21 הפרש מסרביה ו-27 הפרש מספרד. ג'ופרי לוברן קלע 12 לצרפתים, פלורן פיטרוס הוסיף 11, ניקולא באטום תרם 9. איברהים אל-גמאל הוליך את מצרים עם 12 נקודות.

ספרד - ברזיל 63:82

המשחק המרכזי של היום הביא עמו איתות מצד הנבחרת המקומית, שלחצה על הדוושה ולא הותירה סיכוי לברזילאים החביבים. מארחת הטורניר לא התקשתה להביס בשני המשחקים הראשונים שלה, אך התעלתה גם מול המשוכה הגבוהה ביותר בפגשה עד כה באליפות. הברזילאים הרשימו מאוד בצמד משחקיהם הראשונים, כשגברה על צרפת והביסה את איראן ב-29 הפרש, אך הפעם נראו חסרי אונים למול עוד הצגה ענקית של פאו גאסול (26 נקודות, 9 ריבאונדים, 3 חסימות) ומול רבע ראשון עצום שהסתיים ב-14:30 לספרדים. סרחיו רודריגס סייע לגאסול עם 12 נקודות משלו, חואן קרלוס נבארו תרם 10 ומארק גאסול הסתפק בשמונה. ליאנדרו ברבוסה עם 11 נקודות וטיאגו ספליטר עם 10 לא הספיקו לברזילאים, שסבלו מיום חלש של מרסליניו הוארטס המצוין, שנעצר על 8 בלבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פורוורד נבחרת צרפת בכדורסל ניקולא באטום (שמאל). Christof Koepsel, GettyImages
לא להסתבך. באטום/GettyImages, Christof Koepsel

בית ב'

קרואטיה - סנגל 77:75

המונדובאסקט אומנם נמצא רק בשלביו המוקדמים, אבל כבר עכשיו אפשר לסמן את המשחק הזה כסנסציה הגדולה של הטורניר. סנגל הצנועה, שרק אתמול רשמה את ניצחונה הראשון באליפות העולם אי פעם, על פורטו ריקו, לא נבהלה מהקרואטים החזקים והרסה להם את המאזן המושלם עם משחק הקרבה והגנה מצוינת ובעיקר, עם הצגה עצומה של גורגי ג'נג.

הצעיר של מינסוטה טימברוולבס תפר את קרואטיה עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים וקירב את נבחרתו לשמינית הגמר. סנגל נטלה את היתרון לקראת סוף הרבע הראשון ולא שמטה אותו עד לסיום, כאשר בשלב מסוים היא כבר בורחת, לפני שהקרואטים חוזרים והופכים את העסק לצמוד. אחרי הניצחון הדחוק על הפיליפינים והניצחון המרשים על ארגנטינה, הנבחרת של יסמין רפשה מפשלת בגדול ותהיה חייבת לנצח את יוון ביום רביעי כדי לא להסתבך. דריו שאריץ' ובויאן בוגדנוביץ' הובילו את הקרואטים עם 15 כל אחד. 14 ו-9 ריבאונדים לאנטה טומיץ'.

ארגנטינה - הפיליפינים 81:85

הפיליפינים החביבים שוב נותרו עם המחמאות אבל רשמו הפסד שלישי באליפות, ואילו ארגנטינה התאוששה מההפסד לקרואטיה, וקרובה לשלב הבא. הפיליפינים הפתיעו בפתיחה והוליכו 22:25 בסוף הרבע הראשון. ארגנטינה התעשתה ברבע השני, עצרה את האסיאתים עם 13 נקודות והובילה 38:43 במחצית. ברבע השלישי הפיליפינים השוו ל-51:51 אך אז ארגנטינה עשתה ריצת 2:17 בזכות דקות מצוינות של פירג'יוני וסקולה, והוליכה 61:71 אחרי 30 דקות. ברבע הרביעי הפיליפינים חזרו למשחק וכפו רבע אחרון מותח בזכות יכולת מצוינת של המתאזרח האמריקאי אנדרי בלאץ' והגארד ג'ימי אלאפאג. בפיגור 83:81 וויליאם קסטרו איבד כדור כשנותרו 11 שניות, פריג'יוני נשלח לקו, קלע שתיים וקבע 81:85 לארגנטינה.

לואיס סקולה הוליך את האלביסלסטה עם 19 נקודות, מרכוס מאטה הוסיף 17, אנדרס נוצ'יוני הוסיף 10. את הפיליפינים הוליך רוברטו דה אוקמפו עם 18, ג'ימי אלאפאג הוסיף 15 ואנדריי בלאץ' סיים עם 14 ו-15 כדורים חוזרים.

פורטו ריקו - יוון 90:79

קרלוס ארויו נפצע בקרסול בהפסד נבחרתו לסנגל, וייתכן כי לא ישוב עוד במונדובאסקט הזה. בלעדיו, הפורטו ריקנים לחמו ונתנו פייט לא רע ליוונים אך זה לא הספיק כדי לרשום ניצחון ראשון באליפות. כעת פורטו ריקו איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא. יוון, מנגד, השיגה שני ניצחונות קלילים במשחקי הפתיחה שלה, והערב המשיכה במומנטום. ניקוס זיסיס פרח עם 19 נקודות, יאניס אנטטוקמפו שוב הציג יכולת נפלאה ותרם 15 משלו וניק קלאת'ס הוסיף 14. יאניס בורוסיס תרם בכל האספקטים וסיים עם 12 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. רנלדו בלקמן קלע 23 למפסידה.

אנטה טומיץ' דאריו שאריץ' שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים. AP
הקרואטים נותרו בהלם/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully