וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סן אנטוניו והקליפרס מעוניינות לצרף את אלן

עוד שתי קבוצות התווספו לרשימת המחזרות אחר הצלף, שטרם החליט אם לפרוש. ולמה מינסוטה מרוצה מהטרייד על לאב?

גארד מיאמי היט ריי אלן. AP
כולן מחכות בתור. ריי אלן/AP

ריי אלן טרם החליט אם לפרוש או להמשיך לעונה 19 בקריירת ה-NBA המפוארת שלו, אך רשימת הקבוצות שמעוניינות בו הולכת ומתארכת. על פי רשת ESPN גם סן אנטוניו ולוס אנג'לס קליפרס התווספו לקבוצות שרוצות להחתים את הצלף הוותיק. המתחרה המרכזית של השניים, על פי דיווחים, היא קליבלנד של דיוויד בלאט, שכבר לפני מספר שבועות הגישה הצעה ונחשבת לפייבוריטית אם אלן יחליט לא לתלות את הנעליים.

הקליפרס עשויה להיות אופציה מסקרנת עבור אלן, מאחר שמאמנה, דוק ריברס, היה שותף לכמה מהרגעים הגדולים בקריירה של הצלף, בתקופה המשותפת בבוסטון. מנגד, לספרס נותרה רק משבצת פנויה אחת בסגל והיא עשויה להתמלא על ידי הסנטר המקסיקני גוסטבו איון. גם דאלאס הוזכרה כמועמדת לקלוט את אלן.

בתחילת אוגוסט אמר אלן ש"אין מה למהר לקבל החלטה" וכי "אני רוצה להגיע לספטמבר ולראות איך אני מרגיש".

מאמן מינסוטה טימברוולבס פליפ סונדרס. Jonathan Daniel, GettyImages
הטרייד דווקא מניב רווחים. פליפ סונדרס, מאמן מינסוטה/GettyImages, Jonathan Daniel

חשבתם שעזיבת קווין לאב תדכא את אוהדי מינסוטה? מסתבר שההפך הוא הנכון. הוולבס פרסמו אמש את הנתונים המפתיעים ממכירת המינויים, ששוברת שיאים דווקא מאז הטרייד המשולש עם קליבלנד ופילדלפיה. מאז הטרייד הפך רשמי (תדאוס יאנג, אנדרו וויגינס ואנתוני בנט הצטרפו בעקבותיו) הזאבים מכרו יותר מ-300 מינויים - מספר שיא בכל הזמנים בשבוע שאחרי טרייד כלשהו שלהם. כמו כן, בחמשת הימים האחרונים נרשמו לא פחות מ-200 אלף כניסות לאתר הרשמי של הוולבס, מספרים גבוהים בהרבה מהרגיל.

הפעם האחרונה שהייתה תכונה דומה סביב הוולבס נוצרה בעקבות הגעתו של ריקי רוביו ב-2011. "אני לא יכול ללכת 20 צעדים מבלי שמישהו עוצר אותי ואומר לי 'איש לכם קבוצה ממש מרגשת ומלהיבה", אמר הבעלים גלן טיילור. "אני רואה את ההתלהבות של האוהדים שלנו עכשיו. יש לנו קבוצה מאוד אתלטית. האוהדים מצפים לתחרות הטבעות מפעם לפעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully