וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "יש לנו חמישה זרים מצוינים"

31.8.2014 / 6:51

בקבוצה מרוצים משחקני החיזוק החדשים: "אם הם ימשיכו ככה, אפשר לשחזר את ההצלחה". גדיר וריאן ישחקו מול מכבי חיפה?

שחקן בני סכנין, איגור יובאנוביץ'. אדריאן הרבשטיין
מרוצים מהזרים. יובאנוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין הביעו שביעות רצון רבה לגבי השתלבותם בקבוצה של ארבעת הזרים החדשים שלה. בסכנין מרוצים מאוד מהארבעה, כאשר מעל כולם מככב במשחקי גביע הטוטו הקשר היווני יאניס פפאדופולוס, שנראה כמי שעשוי לשדרג מאוד את הקבוצה. גם מיחה מבאליה ומילאן בויוביץ' מציגים יכולת טובה, בעוד השתלבותו של איגור יובאנוביץ' מהירה יחסית, אך בקבוצה מציינים שהוא עדיין צריך להיכנס לכושר משחק.

"יש לנו חמישה זרים מצוינים, לפחות לפי מה שנראה כרגע", אמר שחקן בסכנין, "הם שדרוג לעומת הזרים של עונה שעברה ואם הם ימשיכו ככה, אפשר לשחזר את ההצלחה מהעונה הקודמת".

בינתיים, בסכנין מקווים שמכבי חיפה תענה לבקשתם לשתף את מוחמד גדיר ואיסמעיל ריאן במחזור הפתיחה של הליגה, שייערך בעוד כשבועיים. השניים מושאלים ממכבי חיפה ועל פי ההסכם המקורי, אינם יכולים לשחק נגדה, אולם הם שותפו מולה כבר בגביע הטוטו באמצע השבוע שעבר. גדיר הוכיח בניצחון אתמול (שבת) 2:3 על הפועל עכו עד כמה הוא חשוב למערך של סכנין, כאשר כבש את השער הראשון ובקבוצה רוצים לראות אותו ואת ריאן על כר הדשא. בסכנין אמנם מקווים שחיפה תסכים לשתף את השניים, אך גיא לוי לוקח בחשבון אפשרות שיצטרך לשחק בלעדיהם. במקרה כזה, פיראס מוגרבי ובויוביץ' יפתחו בחוד, אך ללוי לא יהיו אופציות רבות אחרות על הספסל מבחינה התקפית.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully