וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מכבי ת"א: פאקו בשיעור ראשון לשחקנים

לפני הדרבי, המאמן החדש של האלופה ערך שיחות אישיות, חילק הוראות ראשונות והבהיר שהוא פותח דף חדש. איגייבור ייעדר

גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. מגד גוזני
הדרבי הראשון של השנה. ורמוט/מגד גוזני

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב ערכה היום (שבת) את האימון המסכם שלה בבלומפילד לקראת הדרבי מחר (20:00, 5+ לייב). המנהל המקצועי איל ברקוביץ' החליט לחרוג מהנוהל הקבוע ולאפשר לאוהדים להגיע ולצפות באימון. המאמן אסי דומב יערוך שינוי בודד לעומת ההרכב שפתח מול מכבי נתניה במשחק גביע הטוטו הקודם. המגן השמאלי הניגרי, בנג'מין פרנסיס, יערוך בכורה בהרכב על חשבון אברהם צ'וקול.

גילי ורמוט קרא לאוהדי הפועל לרכוש כרטיסים ומנויים למשחק מחר: "אני קורא לכל האוהדים להגיע לדרבי ולצבוע את בלומפילד באדום. אנחנו השחקנים צריכים אתכם איתנו בכל רגע ובכל משחק.

"כל השחקנים בקבוצה מחויבים למועדון ולכם האוהדים. כולנו מודעים לחשיבות של הדרבי, וזה לא משנה שזה גביע הטוטו, אנחנו רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין וזו הזדמנות מצוינת לעשות את זה. לכן זה חשוב שתמשיכו לרכוש כרטיסים ומנויים ותמלאו את היציעים באותה מחויבות שיש לנו כלפיכם".

המנהל המקצועי איל ברקוביץ' ייפגש מחר עם הסוכן אבי נמני ועם שלומי אזולאי וסארי פלאח, על מנת לסגור את חוזיהם בהפועל תל אביב. בין הצדדים עדיין קיימים פערים קטנים מאוד, אולם על פי ההערכות, אם לא יקרה משהו דרמטי, השניים צפויים מחר לחתום ולהצטרף לסגל הקבוצה. הדבר תלוי כמובן בסיכום של האדומים עם אוראל דגני על שחררו. דגני טוען כי הפועל תל אביב חייבת לו כעשרה אחוזים ממשכורתו בעונה שעברה וגם נושא זה אמור להיפתר. בקבוצה טוענים כי ישנם פערים לא משמעותיים.

המועדון יערוך מחר לפני שריקת הפתיחה דקת דומיה לזכרם של 71 חיילי צה"ל והאזרחים שנהרגו במבצע צוק איתן. לזכרם של ארבעת החיילים, אוהדי הקבוצה שנהרגו בקרבות בעזה. לפני המשחק ייערך טקס קצר אליו הוזמנו המשפחות השכולות, עימן נמצאת הקבוצה בקשר הדוק.

גפן מלמד, בנו הקטן של שחר מלמד ז"ל, סגן רכז הביטחון של קיבוץ נירים, שנהרג מפגיעת פצמ"ר בקיבוץ זמן קצר לפני שהסכם הפסקת האש נכנס לתוקפו, יעלה עם השחקנים למגרש. מלמד ז"ל, היה אוהד מושבע של הפועל תל אביב.

הרכב משוער: דני עמוס, ליאור לוי, יורגן קולין, הרמוני איקנדה, בנג'מין פרנסיס, שי אבוטבול, לוקאס סאדה, שון מלכה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, שובל גוזלן.

פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב

משחקו הראשון של המאמן החדש פאקו אייסטרן יהיה בדרבי התל אביבי, אך המאמן בינתיים מתרכז בקבוצה שלו ולא ביריבה. באימון הערב המשיך פאקו בהעברת המסרים שלו באשר לדרישות המקצועיות. "אני רוצה לראות תשוקה ורעב אצלכם", הדגיש יותר מפעם אחת בפני השחקנים. "אשמח לראות כבר במשחק הזה דברים שתרגלנו על תנועה ומסירה".

פאקו הסביר שהוא מגיע נקי לגמרי וכל אחד יכול לקנות לעצמו מקום בהרכב: "שחקן יכול למצוא אצלי את הנתיב להרכב תוך שבוע, אבל זה יכול לקחת לו גם חודש או חצי שנה. הכי חשוב זה לא להתייאש ולהמשיך להאמין בעצמך. מי שיגיע לו, יקבל בסוף את ההזדמנות".

מאז שהגיע ערך פאקו שיחות אישיות עם חלק גדול מהשחקנים. הוא רצה לשמוע ולהקשיב, אבל גם השמיע את האני מאמין שלו. ההרגשה בקרב השחקנים היא שמדובר באיש עבודה שלא מחפש לעצמו חיים קלים.

פאקו החליט להשאיר את המתח בעינו כשהודיע לכל השחקנים להתייצב בבוקר לאימון עוררות בן חצי שעה בקרית שלום, ורק בסיומו יודיע המאמן על ה-18 שמתלבשים למשחק. עוד לפני האימון, בשעה 10:00, הוא יכנס מסיבת עיתונאים ראשונה במהלכה יתמודד עם שאלות התקשורת.

נוסא איגייבור קיבל שחרור מהמשחק מאחר שהוא הוזמן לסגל נבחרת ניגריה וימריא לשני משחקים. איתן טיבי, שנפצע בכתפו במהלך המשחק מול אסטרס טריפוליס ביום חמישי, החלים וערך אימון רגיל.

הרכב משוער: ברק לוי, יובל שפונגין, שרן ייני, קרלוס גרסיה, יואב זיו, דור פרץ (בן רייכרט), מהראן ראדי, משה לוגסי, טל בן חיים, עדן בן בסט (ערן זהבי), ראדה פריצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully