וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: קביטובה הודחה, דג'וקוביץ' טייל

אלופת ווימבלדון הפסידה 6:4, 6:4 לקרוניץ' (145). הסרבי ניצח 3:6, 2:6, 2:6 את קוורי. סרינה דרסה, בושאר ומארי התקשו

- אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
איבד מערכה, אבל גם זה הספיק. מארי/GettyImages

יומה השישי של אליפות ארצות הברית פתח את משחקי הסיבוב השלישי אצל הגברים, והשלים את תמונת שמינית הגמר אצל הנשים. במוקד עמדו נובאק דג'וקוביץ', סטן ואוורינקה, אנדי מארי, מילוש ראוניץ', ג'ון איזנר, סרינה וויליאמס, פטרה קביטובה וג'יני בושאר, כשאף אחד ואחת מהן לא רצה להיות בצד הלא נכון של הסנסציות שנופלות בפלשינג מדו בימים האחרונים.

בין שישי לשבת: פרר הרשים, האלפ הודחה, שראפובה עלתה

דודי סלע לא הצליח לדגדג את גריגור דימיטרוב בסיבוב השני

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. GettyImages
אפילו לא התאמץ. דג'וקוביץ'/GettyImages

גברים

נובאק דג'וקוביץ', המדורג מספר אחת בעולם, לא ממש התקשה מול סם קוורי האמריקאי (57 בעולם). הסרבי, שזכה בטורניר בניו יורק פעם אחת ב-2011, טייל בקלות מול האמריקאי ל-3:6, 2:6, 2:6 אחרי שעה ועוד 25 דקות בלבד. הסרבי שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול קוורי ל-1:8, ונמנע מעוד מפגש מול יריב מקומי לאחר שפיליפ קולשרייבר (22) זכה לפגוש אותו בשמינית הגמר אחרי שגבר על ג'ון איזנר (13) במשחק צמוד במיוחד: 6:7, 6:4, 6:7, 6:7.

סטניסלאס ואוורינקה (3), שהסתבך במעט במשחקו הקודם מול תומאס בלושי, אפילו לא היה צריך לעלות למגרש מול בלאז' קאצביצ'יץ', מאחר והסלובני המדורג 92 בעולם פרש עוד לפני המשחק. כעת השוויצרי מחכה לספרדי הוותיק טומי רוברדו (16), שחמק מהדחה מול האוסטרלי הצעיר ניק קיריוס, שכזכור הדהים את רפאל נדאל בווימבלדון, והתאושש משמיטת המערכה הראשונה בדרך לניצחון 6:3, 3:6, 6:7, 3:6.

מילוש ראוניץ', המדורג חמישי בטורניר, אוהב להגיע לשוברי שוויון. בסיבוב השני הוא נזקק לשניים כאלו על מנת לנצח את פטר גויובצ'יק הגרמני. בסיבוב השלישי הוא היה צריך לעבור שלושה כאלה מול ויקטור אסטרלה בורגוס המפתיע מהרפובליקה הדומיניקנית. בסופו של דבר, הנפיל הקנדי הצליח לנצח 6:7 (5), 6:7 (5), 6:7 (3) כשהוא משיג 22 אייסים ו-51 ווינרים. בשלב הבא הקנדי כבר ייאלץ להתמודד עם בין קיי נישיקורי (10), שניצח 4:6, 2:6, 3:6 את לאונרדו מאייר (23).

אנדי מארי, אלוף 2012 והמדורג שמיני בטורניר, שמט מערכה אבל הצליח לעלות לשמינית הגמר גם כך. הבריטי בן ה-27 ניצח 1:6, 5:7, 6:4, 2:6 את אנדריי קוזנצוב הרוסי, המדורג 96 בעולם. מארי חבט ארבעה אייסים בלבד, אבל גם כך הוא הצליח לעשות את העבודה כשהוא חובט גם 47 ווינרים לעומת 37 שגיאות לא מחויבות בלבד. בשמינית הגמר יחכה למארי יריב מוכר ומסוכן בדמותה של ג'ו ווילפריד צונגה (9), שלא התקשה לגבור 4:6, 4:6, 4:6 על פאבלו קרנו בוסטה הספרדי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. GettyImages
איזה הפסד סנסציוני. קביטובה/GettyImages

נשים

סרינה וויליאמס, המדורגת ראשונה בטורניר ובעולם, הייתה זקוקה ל-56 דקות בלבד בסיבוב השני בדרך ל-1:6, 0:6 על וניה קינג, וגם בדרך לשמינית הגמר חיכתה לה יריבה אמריקאית שלא נתנה לה פייט משמעותי בדמותה של ברברה לפצ'נקו (52 בעולם). סרינה ניצחה 3:6, 3:6 תוך שעה ועוד 35 דקות ותשחק בשמינית הגמר מול קאיה קאנפי האסטונית, המדורגת 50 בעולם, שניצחה 5:7, 0:6 את קרלה סוארס נבארו (16).

אלופת ווימבלדון פטרה קביטובה (3) לא ממש התקשתה עד כה בטורניר, אך היא נכנעה לאחת הסנסציות של טורניר הנשים המפתיע הזה. אלכסנדרה קרוניץ' הסרבית, המדורגת 145 בעולם שמעולם לא ניצחה משחק בהגרלה ראשית של טורניר גרנד סלאם, הצליחה להדהים את הצ'כית המצוינת עם 4:6, 4:6 לאחר שעה ו-36 דקות. קרוניץ' בת ה-21 נראתה מצוין והציגה משחק יציב מאוד עם 17 ווינרים ורק 14 טעויות לא מחויבות. במערכה השלישית קביטובה כבר חזרה מפיגור 4:2, אך הסרבית הצליחה להשיג שבירה בשלב הזה ולעלות ל-4:5. גם שם היא הצליחה לשמור על קור רוח ועל ההגשות שלה כדי לקחת את המערכה השנייה 4:6 ואת המשחק כולו.

בשמינית הגמר, תשחק קרוניץ' נגד ויקטוריה אזרנקה. פינליסטית השנתיים האחרונות שהידרדרה למקום ה-17 בעולם בשל פציעה, עלתה בצורה די חלקה לשמינית הגמר. ויקה ניצחה 1:6, 1:6 את ילנה וסנינה הרוסייה (56) ושיפרה את מאזן הראש בראש מולה ל-0:6. הבלארוסית הציגה משחק יציב עם שבעה אייסים, 15 ווינרים ו-8 שגיאות לא מחויבות, לעומת וסנינה שרשמה משחק עם 26 שגיאות לא מחויבות.

ג'יני בושאר (7), מהטניסאיות המסקרנות של הטורניר, נאלצה לעבוד קשה מהצפוי מול ברברה זחלאבובה סטריקובה הצ'כית (30), אבל התעשתה אחרי שהפסידה בשובר השוויון של המערכה השנייה בדרך לניצחון 2:6, 7:6, 4:6 שהקנה לה מקום בשמינית הגמר, שם תפגוש את קטיה מקארובה (17), שניצחה 2:6, 4:6 את זרינה דיאס הקזחית בתום שעה ועוד 14 דקות של משחק. הרוסייה, שתמיד פורחת בעונת המשטחים הקשים בארצות הברית וצפון אמריקה, תקווה לשחזר לפחות את ההגעה לרבע הגמר מהשנה שעברה.

פלביה פנטה (11), שנעצרה בשנה שעברה רק בחצי הגמר על ידי ויקטוריה אזרנקה עלתה לשמינית הגמר גם השנה. האיטלקייה המצוינת ניצחה 4:6, 0:6 את ניקול גיבס האמריקאית, המדורגת במקום ה-136 בעולם שהפתיעה בעצם העפלתה עד לסיבוב השלישי. פנטה נהנתה משמונה שגיאות כפולות של גיבס בת ה-21 והשיגה חמש שבירות כדי להשלים את המשימה. פנטה תפגוש את קייסי דלקוואה (29), שניצחה 3:6, 6:3, 4:6 את קרולינה פלישקובה.

פלביה פנטה טניסאית איטלקיה. GettyImages
פורחת בניו יורק. פנטה/GettyImages
אלכסנדרה קרוניץ' טניסאית סרבית. רויטרס
הכוכבת של היום. קרוניץ' חוגגת/רויטרס
אוהדים של אנדי מארי. רויטרס
האוהדים תומכים באנדי מארי/רויטרס
ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. GettyImages
בדרך לשמינית. אזרנקה/GettyImages
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
עוד ניצחון על יריבה אמריקאית. סרינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully