וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל - ברצלונה 1:0, סוסיאדד - ריאל מדריד 2:4

שער בכורה של סנדרו בן ה-19 סידר לקטלאנים שלוש נקודות, מסי בישל והדביק שני כדורים לקורות. אלופת אירופה הוליכה 0:2 משערים של ראמוס ובייל, אבל מרטינס, סורוטוסה (צמד) ו-ולה הפכו

המחזור השני בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם משחקיהן של שתי הגדולות וכבר בפתיחת העונה קיבלנו הפתעה ענקית כשריאל מדריד אלופת אירופה איבדה יתרון 0:2 והפסידה 4:2 בחוץ לסוסיאדד. ברצלונה התארחה למשחק חוץ לא פשוט בוולנסיה אצל ויאריאל וחזרה עם 0:1 דחוק בזכות שער ניצחון של הילד סנדרו. במשחק נוסף נפרדו דפורטיבו לה קורוניה וראיו וייקאנו ב-2:2.

קסיאס: ”היה נורא”. אנצ’לוטי: ”זה חייב להשתנות”, מסי הפצוע ייבדק

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד מאוכזב. GettyImages
תמונה ששווה אלף מילים. גארת' בייל בהלם/GettyImages

ויאריאל - ברצלונה 1:0

בברצלונה לא הפסיקו לשבח את מוניר, שכבש בשבוע שעבר שער בכורה בבוגרים ב-0:3 על אלצ'ה. הערב, היה זה סנדרו רמירס, ילד בן 19 שבטבילת האש שלו בקבוצה הבכירה סידר לה ניצחון קטן וחשוב מאוד על הצוללת הצהובה. כמו במחזור הפתיחה, ליאו מסי היה מצוין למרות שהפעם לא כבש, ואחרי שמצא פעמיים את הקורות, בישל לסנדרו שגלגל ממטר את שער הניצחון היקר.

סנדרו שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
בכורה חלומית. סנדרו חוגג שער ניצחון/רויטרס

דקה 14: כמעט הראשון של בארסה. מסי שלח את פדרו שעם המהירות שלו חדר לרחבה והפציץ בשמאל, אבל סרחיו אסנחו התעופף והדף.

דקה 29: מסי בעט כדור חופשי על סף הרחבה מצד שמאל, טריחורס ניסה להרחיק אבל הסיט את הכדור לקורה. מזל גדול למארחים.

דקה 50: כמעט שער עצמי של ברצלונה. ז'רמי מתיו ניסה להרחיק כדור שהוכנס כדור מצד שמאל אך הסיט אותו לקורה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול ויאריאל. רויטרס
בישול, שתי קורות ומשחק מצוין. מסי/רויטרס

דקה 65: מסי סובב כדור חופשי מצוין מ-25 מטרים לחיבורי הקורות, אבל אסנחו התעופף והדף לקרן.

דקה 67: מסי המשיך לעשות צרות להגנת ויאריאל והכניס כדור רוחב מצוין מצד ימין. ניימאר הגיע ובעט משני מטרים אבל ויקטור רואיס הציל בגופו ממש מהקו.

דקה 71: מצב נהדר לוויאריאל. תומאס פינה השתלט על כדור חוזר מהגנת בארסה ובעט מדויק בשמאל כדור שננעץ בקורה של בראבו.

דקה 77: דני אלבס פרץ מימין ושלח כדור רוחב מדויק למסי ששוב מצא רק את הקורה.

דקה 81: גול! אחרי הלחץ הכבד בארסה מגיעה על שכרה עם שער יתרון. מסי הנפלא היתל בהגנת המארחים ושלח כדור רוחב חד מצד ימין שמצא את סנדרו המחליף שממטר גלגל לרשת וכבש את שער הבכורה שלו בבוגרים. 0:1 לברצלונה.

שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים עם דויד סורוטוסה. GettyImages
עשו את ההפתעה של המחזור. שחקני סוסיאדד בטירוף/GettyImages

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד 2:4

איזו השפלה לאלופת אירופה. אחרי שבנתה סגל נוצץ בקיץ, ריאל מדריד לא האמינה שכבר במחזור השני היא תספוג הפסד כה מביש. גם חסרונו של רונאלדו הפצוע ומכירתם של די מריה וצ'אבי אלונסו לא יכולים להוות תירוץ להפסד שכזה במשחק שבו הבלאנקוס הובילו 0:2 כבר אחרי 11 דקות, אבל הגנה פשוט קטסטרופלית אפשרה לאיניגו מרטינס, סורוטוסה (צמד) וקרלוס ולה לחורר את הרשת של קסיאס. קרלו אנצ'לוטי יצטרך לנצל את פגרת הנבחרות כדי לעבוד על ההגנה המחוררת שלו ואולי לחשוב על חיזוק הגנתי ממש ברגע האחרון לפני שחלון ההעברות נסגר ביום שני בלילה.

איניגו מרטינס שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
התחיל את הקאמבק. איניגו מרטינס/רויטרס

דקה 6: גול! פתיחה מוחצת לריאל מדריד. טוני קרוס הרים כדור קרן וסרחיו ראמוס עלה מעל הגנת סוסיאדד ונגח בצורה אופיינית לרשת. 0:1 מהיר לבלאנקוס.

דקה 10: סרחיו ראמוס כמעט כבש את השני כשבעט בעיטה חופשית מ-17 מטרים מצד שמאל לקורה.

דקה 11: גול! איזו פתיחה לאלופת אירופה. מודריץ' מצא ברחבה את בייל, שהשחיל את הכדור בין הרגליים של המגן שלו ובעט בשמאל לרשת. שער גדול לוולשי, 0:2 קליל לריאל.

שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, קארים בנזמה. רויטרס
בפתיחה הוא עוד חגג. בייל עם בנזמה/רויטרס

דקה 35: גול! הבאסקים חזרו למשחק עם שער מצמק. צ'אבי פרייטו נגח אחורנית כדור קרן, איניגו מרטינס נותר בלתי מכוסה וממטר בעט לרשת החשופה. 1:2 לריאל.

דקה 41: גול! סוסיאדד משווה עוד לפני המחצית. דה לה בלה קיבל כדור בצד שמאל והרים כדור מדויק לדויד סורוטוסה שבלי לעצור נגח חזק לפינה. 2:2 דרמטי באנואטה.

דקה 48: כמעט המהפך של סוסיאדד! ההגנה של ריאל שוב קפאה אחרי הרמה מצד ימין, אגירצ'ה נותר חופשי ונגח אבל קסיאס הציל בקושי עם הרגל.

דקה 65: גול! אחרי לחץ מתמשך של המארחים, הם השלימו קאמבק פשוט מדהים. צ'אבי פרייטו קיבל כדור מצד ימין, שלח רוחב חזק לסורוטוסה שניצל הגנה פשוט מביכה של ריאל ומקרוב דחק לרשת. 2:3 לסוסיאדד.

דקה 76: גול! שוב מצב נייח ושוב שער לסוסיאדד, שהבטיחה את הניצחון שלה. כדור קרן מצד שמאל סיבך את ההגנה הרעועה של הבלאנקוס, קרלוס ולה ניצל את ההססנות והפציץ מקרוב לרשת באין מפריע. 2:4 מפתיע מאוד לסוסיאדד.

משחק נוסף:

לה קורוניה - ראיו וייקאנו 2:2
ללה קורוניה: חוסה רודריגס (7), איזאק קואנקה (95), לראיו: אלברטו בואנו (41 ו-73)

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
קשה ומתוק. שחקני ברצלונה חוגגים עם סנדרו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully