וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אלדון סמית' הושעה לתשעה משחקים

30.8.2014 / 8:56

הליינבקר של סן פרנסיסקו ספג עונש כבד על עבירות על חוקי הסמים וההתנהגות של הליגה. בנג'ארוויס גרין אליס שוחרר מסינסינטי, טרל פריור מסיאטל, קייל אורטון מצטרף לבפאלו

אלדון סמית' סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Jed Jacobsohn, GettyImages
מכה לניינרס. סמית'/GettyImages, Jed Jacobsohn

רגע לפני שעונת ה-NFL החדשה יוצאת לדרך, סן פרנסיסקו ספגה הלילה (בין שישי לשבת) מהלומה לא פשוטה. הליינבקר המצוין של הקבוצה, אלדון סמית', הושעה על ידי הליגה לתשעה משחקים בשל העבירות המרובות שלו על מה חוקי הסמים של הליגה ועל "קוד ההתנהגות". סמית' יורשה לחזור לקבוצה רק בעשירי בנובמבר, אחרי המשחק מול ניו אורלינס.

"ידענו שההחלטה הזו תגיע והתכוננו לכך כקבוצה", אמר ה-GM של הניינרס, טרנט באלקה, "אלדון לוקח אחריות מלאה על מעשיו וממשיך להראות שהוא מתבגר. נתמוך בו, אבל עכשיו צריך לשים הכול מאחור ולהתרכז בעונה שלפנינו". ההשעייה של סמית' תגרום לו להפסיד 1.24 מיליון דולר. השחקן נעצר לאחרונה בספטמבר שעבר ובעונה החולפת הפסיד חמישה משחקים לאחר שנכנס למכון גמילה מסמים.

בנג'רוויס גרין אליס סינסינטי בנגאלס. Al Behrman, AP
יחפש קבוצה חדשה. גרין אליס/AP, Al Behrman

עוד חדשות מהליגה:

* מייקל סאם מאמין בעצמו. סנט לואיס תצטרך לבצע את החיתוך הסופי בסגל, ל-53 שחקנים, עד הערב (כמו כל קבוצות הליגה) ונכון לרגע זה, כאשר נותרו בסגל 57 שחקנים, סאם עדיין בפנים: "אני מלא ביטחון בעצמי וחושב שאשחק ב-NFL, עם הראמס או עם כל קבוצה אחרת".

* חיתוכים נוספים: האלופה סיאטל החליטה להיפרד מהקוורטרבק טרל פריור ונשארה עם טראווריס ג'קסון כמחליפו של ראסל ווילסון. סינסינטי אמרה שלום לרץ האחורי בנג'ארוויס גרין אליס, שהגיע אליה מניו אינגלנד לפני שנתיים והיה חלש בעונה שעברה.

* מי שדווקא מצטרף לקבוצה הוא הקוורטרבק הוותיק קייל אורטון, שסיכם לעונה אחת בבפאלו ויגיע אליה כשחקן חופשי ומחליף לאי ג'יי מנואל. אורטון שוחרר מדאלאס בתחילת יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully