וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הקדטים בכדורסל עלתה לדרג א'

הנבחרת של שרון אברהמי הבטיחה את העלייה עם 63:76 על צ'כיה בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב'. בגמר: מונטנגרו או אנגליה

שחקן נבחרת הקדטים יובל זוסמן. איגוד הכדורסל
עשו את זה. זוסמן/איגוד הכדורסל

נבחרת הכדורסל של ישראל עד גיל 16 רשמה הערב (שישי) הישג נהדר, כאשר הבטיחה את העפלתה בחזרה לדרג א' לאחר שגברה בחצי גמר אליפות אירופה דרג ב' לקדטים הנערכת במקדוניה 63:76 על נבחרת צ'כיה.

מירון רוינה היה האיש של הנבחרת של שרון אברהמי, כאשר צלף 21 נקודות וקטף שמונה ריבאונדים. מי שעוד היו במיטבם הם יובל זוסמן, שסיים עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים, עידו פליישר, שסיפק 11 נקודות ו-7 ריבאונדים ודור וכנר, שקלע 11 נקודות וחילק 5 אסיסטים.

המשחק היה צמוד בפתיחה וישראל סיימה את הרבע הראשון ביתרון צנוע של 16:20. ברבע הבא הנבחרת בכחול לבן הייתה במיטבה ורצה עד ליתרון 17 נקודות, 23:40, חמש דקות למחצית. הצ'כים לא ויתרו והורידו את הפיגור למינוס שמונה בתחילת המחצית השנייה, אבל ישראל ידעה לשמור על יתרון יציב עד לסיום ולסגור עניין.

מחר תשחק ישראל, ששומרת על מאזן מושלם וניצחה את כל שבעת משחקיה באליפות עד כה, במשחק הגמר מול המנצחת בין מונטנגרו לאנגליה.

המאמן אברהמי אמר בסיום: "הישג מדהים. לא יודע כמה האמינו שניתן לעשות את זה, אבל אנחנו האמנו בהם מהרגע הראשון. יש פה צוות שלא יצא מהמלון שבועיים, שחקנים שאין לי מילים איך להגדיר אותם. זו חבורה של גברים ואני לא זוכר נבחרת ישראל שעשתה 0:7. כולם פה בוכים מאושר והתרגשות, עם דגל ישראל ושירה אדירה. ייצגנו את המדינה בזמן קשה ועשינו את זה בצורה מדהימה וכולנו מאושרים. גם המצב בארץ הוסיף ודיברנו על זה. גם הפירגון האדיר שקיבלנו בארץ מהתקשורת, דרך הפייסבוק והטלפונים הגדילו את הרצון ועשו את זה עוד יותר מתוק. יש לנו עוד מטרה אחת וזה לשמוע מחר את ההמנון הלאומי התקווה ולגמור את הטורניר הזה 0:8".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully