וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער 8 ייפתח לאוהדי מכבי תל אביב בדרבי בגביע הטוטו

הנהלת הפועל תל אביב החליטה על המהלך אחרי שהאדומים בקושי קנו כרטיסים ליציע. בנג'מין יפתח במשחק ביום ראשון

מגד גוזני

הנהלת הפועל תל אביב החליטה היום (שישי) לפתוח היום את מכירת הכרטיסים לשער 8 בבלומפילד, למשחק גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב, לאוהדי היריבה העירונית. הסיבה היא שאוהדי הפועל, להם היה מיועד השער בהתחלה, בקושי קנו כרטיסים.

גורם במועדון טען הבוקר שהאוהדים האדומים קנו בסך הכול כ-2,000 כרטיסים ליציעים השונים, כלומר שכ-7,000 אוהדים (כ-5,000 מנויים) הבטיחו את מקומם. בהנהלה לא רצו לאבד הכנסות ולכן המכירה נפתחה לאוהדי מכבי. יחד עם זאת, הנהלת הקבוצה הבטיחה לעמותת האוהדים במשחקי הדרבי אותם הקבוצה תארח בליגה (או בגביע המדינה), שער 8 יהיה רק לאוהדי הפועל.

בצד המקצועי, לקראת הדרבי קיימת בקבוצה לא מעט דריכות. בהפועל יודעים שניצחון על היריבה העירונית עשוי להגדיל את כמות המנויים והקבוצה תעלה בהרכב החזק ביותר שהיא יכולה להעמיד כרגע. המגן השמאלי הניגרי, פרנסיס בנג'מין, שנבחן בקבוצה, יערוך הופעת בכורה. כרגע בהפועל המגמה היא להחתים את המגן, אך היכולת שלו מול מכבי תקבע סופית אם הוא ישחק השנה במדי האדומים.

למרות טענות נס טוברוק שהיא השאילה את הבלם בן והבה לשנתיים להפועל, האדומים עדיין לא מאשרים כי הבלם הצטרף באופן רשמי לקבוצה. במועדון אמרו שעדיין ישנם פערים קטנים בינם לבין טוברוק, אבל עם זאת, בקבוצה מאמינים ש-והבה יצטרף לקבוצה עד תחילת העונה ויהיה חלק מהסגל במשחק הפתיחה נגד מכבי נתניה.

שחקן הנבחרת הצעירה בן והבה. ברני ארדוב
פערים קטנים. והבה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully