וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבית"ר: "בשבוע הבא תומר סוויסה יהיה שחקן שלנו"

בית"ר ירושלים מתכוננת להפועל באר שבע, כרגע נראה כי לא יהיה תקציב לקשר אחורי זר איכותי, בקבוצה מחכים לרייכרט

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע. ניב אהרונסון
סוף סוף חוזרים לשחק בוורסמיל. הפועל באר שבע/ניב אהרונסון

הפועל באר שבע קיימה הבוקר (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, שייערך מחר (20:00, ספורט 5+ לייב) באצטדיון וסרמיל בצל ההנחיות החדשות של פיקוד העורף. מהאימון עולה, כצפוי, ששלומי ארבייטמן לא יהיה בסגל למשחק. אלישע לוי תרגל את אליניב ברדה כחלוץ בודד, עמדה שבה הוא לא נוהג לשחק בדרך כלל מאז הגיע לקבוצה למרות שהוא מכיר אותה היטב. בקישור תורגל רועי גורדנה שחוזר מהרחקה לצד גל אראל, כשאליהם ציוות אלישע לוי את דור מלול. ההגנה תישאר ללא שינוי.

כפי שפרסמנו אתמול, באר שבע פתחה במגעים עם הקשר הניגרי בן ה-26, ג'ון אוגו. השחקן צפוי לנחות בישראל להתרשמות בימים הקרובים כשאלישע לוי ממשיך לחפש גם אלטרנטיבות אחרות. אוגו, שחקנה של אקדמיקה הפורטוגלית, רשם 17 הופעות במדי נבחרת ניגריה, אבל לא נכלל בסגל למונדיאל. בבאר שבע טענו אתמול שינסו להחיות עם עסקת קוסטין לאזאר, אבל אתמול לא נרשמה כל התקדמות.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, טומיסלב פאיוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, רועי גורדנה, גל אראל, דור מלול, מאור בוזגלו, דובב גבאי, אליניב ברדה.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
נעדר מהאימון. קורצקי/אדריאן הרבשטיין

מאמן בית"ר ירושלים מנחם קורצקי סבל היום מכאבים בכליות ונעדר מאימון הקבוצה. מי שהעביר את האימון והאסיפה היה עוזרו אורי אוזן. השחקנים צפו בוידאו של המשחק נגד מכבי פתח תקוה שלשום וקיבלו דגשים בנוגע ליציאה להתקפה והצטרפות. במהלך האימון קיבלו את חולצת ההרכב אותם ה-11 שפתחו נגד מכבי פתח תקוה אך ייתכן שמחר יהיו שינויים מתוך כוונה לחלק את העומס היות ויש משחק נוסף בגביע הטוטו ביום שלישי נגד מ.ס אשדוד.

בנוגע לחיזוק הקבוצה הכל עדיין תקוע. עם תומר סוויסה ישנם פערים כספיים ורק בתחילת שבוע הבא ינסו הצדדים לקדם את המו"מ. גורם במועדון אמר: "בשבוע הבא הכול ייסגר ותומר סוויסה יהיה שחקן בית"ר". כרגע נראה כי לא יהיה תקציב לקשר אחורי זר איכותי ורק האפשרות כי בן רייכרט ישוחרר ממכבי תל אביב או שיימצא זר במחיר שלא יעבור את ה-100 אלף יורו הוא יצורף לקבוצה. בנוגע לרייכרט, בבית"ר ימתינו לתחילת השבוע הבא לראות אם יהיו התפתחויות בעניינו. אם ישוחרר ממכבי, הוא יצטרף לבית"ר מיידית.

מי שהוצע לבית"ר הוא הקשר הברזילאי רומאריו פירס שנכשל לפני מספר שבועות בבדיקות הרפאויות בהפועל באר שבע. אבי נמני ונציגי השחקן הסבירו לאנשי בית"ר כי מדובר בבעיה זניחה וכי השחקן בריא לחלוטין ויכול להגיע במחר זול יחסית. בבית"ר עדיין לא החליטו אכיצד לפעול בנושא. החלוץ סאני עמנואל צפוי להגיע במהלך השבוע הבא לשבעה ימי התרשמות במועדון.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלי דסה, ססאר ארסו, זאב חיימוביץ', דושאן מאטוביץ', מור שקד, קלאודמיר, שלומי אזולאי (חנן ממן), לידור כהן, עומר אצילי, ז'רקו קוראץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully