וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס פתחה את העונה עם 0:1 דחוק על קייבו

שער עצמי של ביראגי (7) הספיק לאלופה במשחק הראשון בעידן אלגרי. קומאן הצעיר ערך בכורה. רומא - פיורנטינה 0:2

מרטין קאסרס שחקן יובנטוס (מימין) עם ארתורו וידאל. AP
לקחו לו את הגול. מרטין קאסרס/AP

הליגות באנגליה, ספרד, גרמניה וצרפת כבר רצות - הערב (שבת) הגיע תורה של איטליה. באיחור אופנתי ומסורתי, הסרייה A חזרה עם האלופה יובנטוס, שנפרדה מאנטוניו קונטה ופתחה את העונה החדשה עם 0:1 דחוק בוורונה על קייבו. רומא ניצחה גם היא, 0:2 את פיורנטינה באולימפיקו בבירה.

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. AP
הבכורה עברה בשלום. מסימיליאנו אלגרי/AP

קייבו - יובנטוס 1:0

אלופת איטליה בשלוש השנים האחרונות פתחה את עידן מסימיליאנו אלגרי עם ניצחון. מאמן מילאן לשעבר קיבל בשורה לא טובה ערב המשחק, כשיובנטוס הודיעה על היעדרותו של אנדראה פירלו בחודש הקרוב בעקבות פציעה במותן, אבל גם בלעדיו וללא ג'ורג'ו קייליני, אנדראה ברצאלי והרכש אלברו מוראטה, הגברת הזקנה הסתדרה. שער הניצחון הגיע בדקה השביעית, כשמרטין קאסרס עלה לכדור קרן ונגח פנימה מזווית קשה. קאסרס חגג, אבל השער נרשם בסופו של דבר כעצמי של כריסטיאנו ביראגי. ארתורו וידאל, שעדיין עשוי לעבור ביומיים הקרובים למנצ'סטר יונייטד, נעצר בקורה וכך גם קרלוס טבס. דווקא הילד בן ה-18 קינגסלי קומאן, שהגיע בקיץ מפריס סן ז'רמן, היה שחקן הרכש היחיד שפתח בהרכב והרשים בהתקפה. רוברטו פריירה נכנס כמחליף, פטריס אברה ורומולו נשארו על הספסל. קייבו נותרה ללא ניצחון על האלופה מאז ינואר 2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קינגסלי קומאן שחקן יובנטוס (מימין) לצד מריאנו איסקו שחקן קייבו. GettyImages
הרשים בבכורה. קינגסלי קומאן מול מריאנו איסקו/GettyImages

רומא - פיורנטינה 0:2

גם הג'אלורוסי פתחו ברגל ימין עם ניצחון לא פשוט על האורחת מפירנצה. בדקה ה-28 נפל השער הראשון במשחק. ראג'ה נאינגולן שלח את ז'רביניו, שהגיע מול נטו ובעט לגופו של השוער. הריבאונד הגיע היישר לרגל של נאינגולן והבלגי בעט בנגיעה פנימה מ-12 מטרים. אשלי קול ערך בכורה במדי רומא ואף ספג צהוב על בזבוז זמן, שלוש דקות לסיום. עמוק בתוך תוספת הזמן, שניות ספורות לפני הסיום, ז'רביניו הכפיל את התוצאה אחרי שנאינגולן שלח אותו והוא עקף את השוער וכבש.

ראג'ה נאינגולאן שחקן רומא חוגג שער. GettyImages
היה קשה, אבל גם לרומא יש שלוש נקודות. ראג'ה נאינגולן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully