וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל די מריה: "רונאלדו הסביר לי את חשיבות החולצה"

הארגנטינאי הוצג במנצ'סטר יונייטד וקיבל את החולצה מספר שבע. ואן חאל אישר שתיעשה עוד פעילות בשוק ההעברות

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) עם המנג'ר לואי ואן חאל. GettyImages
עם החולצה והסיפרה 7. די מריה ו-ואן חאל/GettyImages

יומיים לאחר שהודיעה על ההחתמה היקרה בתולדות הפרמיירליג בסך 59.7 מיליון ליש"ט, ערכה היום (חמישי) מנצ'סטר יונייטד מסיבת עיתונאים להצגתו של היהלום החדש, אנחל די מריה. במסיבת העיתונאים דיבר הרכש היקר על המעבר מריאל מדריד לאולד טראפורד והעובדה שילבש את החולצה מספר שבע, אותה חולצה שהייתה שייכת לאחד, כריסטיאנו רונאלדו ביונייטד.

מי שפתח את מסיבת העיתונאים היה מנג'ר השדים האדומים לואי ואן חאל, שאמר: "הוא שחקן ברמה גבוהה מאוד, אבל אנחנו לא יכולים לצפות שהוא יעשה ניסים אחרי יומיים של אימונים. עם זאת, הוא יכול לשפר את המשחק שלנו והוא מתאים לפילוסופיה שלנו. במדריד הוא שיחק לא רק באגף, אלא גם בקישור ובמרכז. זו עוד סיבה שאנחנו משוכנעים שהוא יצליח פה".

מאמן נבחרת הולנד לשעבר טען שהוא מצפה לעוד פעילות בחלון ההעברות: "המועדון יודיע על כך כשהזמן יגיע. שחקנים יעזבו, אחרים יגיעו במקומם. בכל אופן, אני משוכנע שדי מריה ירגש וילהיב את האוהדים. אולי לא במשחקים הראשונים, כי הוא עדיין צריך להתרגל לקבוצה".

הכוכב הארגנטינאי עצמו אמר: "אני מאושר מאוד לשחק במנצ'סטר יונייטד. אני רוצה לעזור לקבוצה לחזור לליגת האלופות. הגעתי לכאן כדי לעזור לקבוצה לשפר את המשחק שלה ולחזור להיות קבוצה חשובה שוב. אני רוצה לזכות בתארים רבים כאן". די מריה התייחס לעמדה המועדפת עליו ולא שכח גם לדבר על העובדה שילבש את החולצה של רונאלדו: "כריסטיאנו דיבר איתי במדריד והסביר לי כמה זה חשוב. אני מקווה שאוכל להגשים את הציפיות. העמדה בה אשחק תלויה במנג'ר, ואיפה הוא רוצה שאשחק, באתי לכאן כדי לעבוד למען הקבוצה".

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
עם החולצה החדשה. די מריה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully