וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי שוקרני: "חייבת להיות המשכיות ליכולת הזו"

28.8.2014 / 13:15

קשר הפועל חיפה סחט מחמאות מעטר: "אני עובד קשה והוא נותן בי אמון". האדומים מעוניינים להחתים את מאוולי אם פרננדס יעזוב

one

בהפועל חיפה חגגו אתמול (רביעי) יום היסטורי. האדומים חנכו את אצטדיון סמי עופר עם ניצחון 0:2 על הפועל עכו, אחרי שהציגו את משחקם הטוב ביותר עד כה במשחקי ההכנה וגביע הטוטו. טוסיין ריקטס נכנס לספרי ההיסטוריה כשחקן הראשון שכובש בסמי עופר ומינדאוגאס קאלונאס כבש את השני. למרות ששני הזרים כבשו, מי שזכה למחמאות הגדולות ביותר בקבוצה הוא רועי שוקרני, שהציג משחק מעולה ונדמה שהוא קונה את המקום שלו בהרכב של ראובן עטר.

"אני רק יכול להודות לעטר על האמון שהוא נותן לי", אמר שוקרני לאחר המשחק. "ברור לי שחייבת להיות המשכיות ליכולת וזו שאלת מיליון הדולר - איך אתה מביא את עצמך כל משחק לרמת מוכנות גבוהה. אין לי נוסחה, אבל אני עובד קשה. אחרי שבדרבי הפסדתי בקרבות הפיסיים מול שחקני היריבה, מול עכו זה נראה הרבה יותר טוב וזה עזר לי מאוד במשחק". על המשחק הראשון בסמי עופר אמר שוקרני: "זו הייתה חוויה בלתי נשכחת. למרות שהייתי כבר עייף בסוף, מאוד לא רציתי שהשופט ישרוק כי רק רציתי להמשיך לשחק".

בהפועל חיפה נרשמה שביעות רצון מכמות האוהדים שהגיעו למשחק (כ-3,500 צופים). במועדון מכרו 1,700 כרטיסים אתמול, בעוד יתר האוהדים היו בעלי מנויים או כאלה שקיבלו הזמנות.

רועי שוקרני שחקן הפועל חיפה מול שחקן מכבי פתח תקוה לידור כהן. ברני ארדוב
יקבל בקרוב מקום בהרכב? שוקרני/ברני ארדוב

בלמה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה בשנה האחרונה עדן בן חמו החל להתאמן בהפועל חיפה והוא מועמד להצטרף לקבוצה אם אושרי רואש אכן יעזוב את הסגל. כידוע, רואש לא בתוכניות המקצועיות והוא נמצא במגעים עם הפועל באר שבע אלא שבחיפה יחכו לראות אם רואש אכן יעזוב ואז בן חמו צפוי להצטרף כשחקן משלים לסגל כשהמטרה העיקרית של עטר היא להחתים חלוץ בכיר כשאופציית חלוץ זר על חשבון שחרורו של דריו פרננדס עדיין באה בחשבון.

ביתיים השוער פז'מיסל קובארז' ערך ראיון בארץ מולדתו צ'כיה בה פרגן לקבוצתו הישראלית "המטרה שלנו היא לסיים בין ששת הראשונות ולהגיע בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון" אמר קוזאר/ז שגם התלונן מעט על החום בארץ "יש ימים שהמעלות כאן עומדות על 39 מעלות בצל. אפילו המים בים בערך עומדים על שלושים מעלות." השוער דיבר דגם על היריבות מול מכבי חיפה "האווירה במשחק גביע הטוטו בינינו הייתה מדהימה. בכלל הופתעתי לטובה מהאווירה כאן בייחוד באימון הראשון כשהואדים פורצים למגרש".

הפועל חיפה שוחחה עם אוסיי מאוולי, החלוץ ששיחק בעבר בהפועל אשקלון ועירוני קרית שמונה. ראובן עטר מעוניין מאוד לצרפו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה מעוניינים להחתים חלוץ זר ולשחרר את פרננדס כשמאוולי הוא המועמד המוביל כרגע. בשלב זה פרננדס לא מוכן לוותר על שכרו מה שמעמיד את כל המהלך בסימן שאלה גדול מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully