וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצי לא מתאושש: "זה חלום, פעם ראשונה שלי כשוער"

בלם לודוגורץ בטירוף אחרי הדרמה, הבעלים יקרא יציע חדש על שמו: "הוא דמות למופת". האזינו לשדר שיוצא מדעתו לאחר ההצלות

שחקני לודוגורץ חוגגים עם קוסמין מוצי. AP
ערב בלתי נשכח. מוצי חוגג/AP

קוסמין מוצי האלמוני לעולם לא יישכח את דקות התהילה שלו אמש (רביעי), שהעניקו לקבוצתו לודוגורץ מקום בשלב הבתים בליגת האלופות על חשבון סטיאווה בוקרשט. בלם אלופת בולגריה נבחר מבין כולם לעמוד בין הקורות לאחר ששוער הקבוצה הורחק בדקה ה-118, והפך בזכות שתי הצלות לגיבור הערב ולסיפור בקנה מידה עולמי. מוצי, רומני במקור ששיחק במשך שבע שנים בדינמו בוקרשט, לא רק העניק במו ידיו את הכרטיס לשלב הבתים, אלא גם הכריע את הקבוצה שהייתה בעבר היריבה המרה שלו במולדתו.

לודוגורץ עלתה בדרמת ענק, גם ארסנל ובילבאו בשלב הבא

האזינו: השדר יוצא מדעתו לאחר ההצלות של מוצי

ביום שאחרי הניצחון הדרמטי (5:6 בפנדלים, 1:1 בסיכום המפגשים), בבולגריה עדיין מתקשים להאמין. הבעלים, קיריל דומושייב, יצא מגדרו והחליט להקים באצטדיון הביתי של הקבוצה יציע חדש שייקרא על שמו של מוצי. "הוא שחקן נהדר עם אישיות נפלאה. אם רק היו לי עוד שחקנים כמוהו, מצבי היה הרבה יותר טוב", הסביר. היציע החדש על שמו של מוצי אמור להגדיל את קיבולת האצטדיון בכ-8,000 מקומות, אך לא ימנע מלודוגורץ להמשיך לנדוד ולחפש אצטדיון אחר לארח בו את המשחקים בשלב הבתים, בשל אי עמידה בתקן המחמיר של אופ"א.

מוצי עצמו שחזר את הרגעים בהם עמד בין הקורות בפעם הראשונה בקריירה, לדבריו. "זה מעולם לא קרה לי לפני כן. לכן מה שקרה פשוט מדהים. זה חלום. אין לי מילים לתאר את התחושה שלי. פשוט סמכתי על האינסטינקטים שלי והחלטתי לאן לקפוץ ברגע האחרון. זה המשחק הכי גדול שלי ולעולם לא אשכח אותו".

אגב, המאמן גאורגי דרמנדייב החליט ממש ברגע האחרון לשים את הכפפות בידיים של מוצי. "לפעמים באימונים, כשאנחנו מתאמנים על פנדלים, יש לו נטייה לעמוד בשער בשביל הכיף. נזכרתי בו, ושאלתי אם הוא מוכן. רק תדרכתי אותו לא לקפוץ מוקדם מדי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ארסנל אלכסיס סאנצ'ס, סנטי קסורלה חוגגים. רויטרס
"אלכסיס נייד ומסוכן"/רויטרס

ארסנל לא נזקקה לדרמת על כזו, אבל גם התותחנים הזיעו לא מעט בדרך לשלב הבתים, כשהשלימו 0:1 ביתי על בשיקטאש אחרי 0:0 במשחק הראשון בטורקיה. שער בודד של אלכסיס סאנצ'ס בתוספת הזמן של המחצית הראשונה הספיק ללונדונים, שהחזיקו מעמד גם אחרי הרחקתו של מתיו דבושי בדקה ה-75 והעפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם ה-17 ברציפות.

ארסן ונגר שיבח בסיום את חלוץ הרכש הצ'יליאני: "לאלכסיס היה משחק טוב. הוא היה נייד, מסוכן והראה רוח לחימה נהדרת. אלו תכונות שיהיו חשובות להצלחה בפרמיירליג". על המשחק עצמו אמר המנג'ר הצרפתי: "הצגנו את היכולת שרצינו מבחינה טקטיקת, טכנית ומנטלית מול קבוצה טובה, אבל לא הצלחנו להבטיח את הניצחון וכמובן שעברנו רגעים מלחיצים ב-10 הדקות האחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully