וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: קורצקי יחלק דקות בהתאם להחלטת פיקוד העורף

27.8.2014 / 11:12

המאמן יעניק מנוחה לחלק משחקני ההרכב אם יוכרז על פתיחת הליגה בסופ"ש. אלי טביב צריך להזרים שלושה מיליון שקל

בבית"ר ירושלים הופתעו אתמול לשמוע כי ייתכן וכבר היום יוחלט על קיום משחקי ליגה בשבת. לקראת משחק גביע הטוטו הערב (רביעי, 19:35) נגד מכבי פתח תקוה בעפולה. במועדון ימתינו להחלטת פיקוד העורף ובעקבותיה זאת של המנהלת על מנת לקבל החלטה בנוגע לחלוקת הדקות בין השחקנים וייתכן שגם לגבי ההרכב. בבית"ר אמרו אמש: "זה לא אידיאלי לקבוע ככה מעכשיו לעכשיו, עדיף שאפילו היו דוחים את הליגה לאמצע השבוע. בכל מקרה לא נחכה להחלטה ומשם נמשיך".

בשעה טובה עבר היום חוזהו של הקשר חנן ממן בבקרת התקציבים ולאחר שגם הגיע השחרור הבינלאומי מההתאחדות הבלגית הקשר יהיה זמין לרשותו של המאמן וייכלל בסגל למשחק הערב. בנוגע לתומר סוויסה עדיין אין כל חדש. אלי טביב שוחח גם אמש עם נציגי השחקן ועדיין ישנם פערים בין הצדדים. בכל מקרה גם אם יעבור לבית"ר, סוויסה לא יכול ליטול חלק במשחק נגד הפועל באר שבע שלא מאפשרת למושאליה לשחק נגדה.

19:35: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
אי ודאות. קורצקי/מגד גוזני

בתוך כך, הבעיות הכלכליות ממשיכות להעיק על בית"ר. קופת המועדון ריקה והבעלים אלי טביב יצטרך להזרים כשלושה מיליון שקל באופן מיידי. בית"ר חייבת לשחקנים את משכורות חודש יולי ושלשום תם המועד בו הייתה צריכה לשלם לאריאל הרוש ארבעה משכורות ועוד 200 אלף שקל חובות עבר, הקבוצה חייבת עבור ז'רקו קוראץ' כ-750 אלף שקל לקבוצתו המונטנגרית זטה ועוד מספר התחייבות ומשכורות עובדי מנהלה שנדחו ויש צורך לשלמם במיידית. במועדון אמרו אתמול: "מנויים לא קונים ואין הכנסות. כרגע כל היכולת של הקבוצה לעמוד על הרגליים זה רק כסף שטביב יזרים למועדון".

לאור המצב, בבית"ר מרוצים מהאפשרות שהמחזור השני ומשחק הבית נגד מכבי חיפה ייערכו כבר בשבוע הבא. בבית"ר מצפים ליותר מ-20 אלף צופים במשחק (לחיפה יוקצו 6,000 כרטיסים) ולהכנסה של כ-1.5 מיליון שקל. במועדון יודעים כי למשחק נגד באר שבע עשויות להיות השלכות על כך ובמידה והקבוצה תחזור עם לפחות נקודה מבירת הנגב, טדי אף עשוי להתמלא ב-30 אלף איש.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הקופה ריקה. טביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully