וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: תמיר בלאט חתם לארבע שנים

27.8.2014 / 10:17

הרכז בן ה-17 ישחק בעונה הקרובה בא.ס רמת השרון במסגרת הכרטיס הכפול. עודד קטש: "מתאים מאוד לחזון שלי ושל הפועל"

הפועל תל אביב החתימה אמש (שלישי) את רכז נבחרת הנוער של ישראל תמיר בלאט לארבע העונות הקרובות. בלאט, בנו של מאמן קליבלנד דיוויד בלאט, ישחק העונה גם בהפועל אך בעיקר בא.ס רמת השרון מהליגה הלאומית, בה סיכם את תנאיו מוקדם יותר העונה, כשהכוונה היא שיצבור ניסיון על מנת שיוכל להפוך לשחקן משמעותי במדים האדומים בעתיד.

תמיר בלאט שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
"מתאים לחזון של הפועל תל אביב". תמיר בלאט/ברני ארדוב

"אני שמח וגאה לצרף שחקן צעיר ומוכשר כמו תמיר, הוא מתאים מאוד לחזון שלי ושל הפועל לגבי עתיד הקבוצה", אמר מאמן הקבוצה עודד קטש לאחר החתימה, "הוא מצטרף למספר שחקנים צעירים מאוד מבטיחים שאנו פועלים לקדם ושמחים על כך שיהוו חלק מסגל הקבוצה בעונות הקרובות?.

בלאט בן ה-17 גדל במחלקת הנוער של לב השרון, ופרץ בגיל צעיר מה שהוביל אותו לשחק בנבחרת הקדטים כבר בגיל 15. באליפות אירופה דרג ב' בשנת 2012 רשם 11.6 נקודות, 2.5 ריבאונדים, 2.9 אסיסטים ו-3.1 חטיפות בממוצע למשחק, ולאחר מכן עבר לאקדמיה של איגוד הכדורסל. בשנת 2013 שוב שיחק עם נבחרת הקדטים והוביל את אליפות אירופה דרג ב' עם 7.5 אסיסטים בממוצע למשחק לצד 12.3 נקודות. הקיץ החליט לעזוב את האקדמיה ובמקביל עלה לנבחרת הנוער בה רשם 8.7 נקודות, 6.8 אסיסטים (תחום בו שוב הוביל את האליפות) ו-5.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully