וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "יש הרבה עבודה מנטלית, כדי שלא ניפול"

23.8.2014 / 12:00

נבחרת ישראל המריאה לקפריסין למשחק מול הולנד (א', 19:00, ער'1) והמאמן שומר על דריכות: "כרגע כיף. קמפיין לא קל"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
שוב לקפריסין. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

אחרי פחות מ-36 שעות בארץ, המריאה הבוקר (שבת) נבחרת ישראל לקפריסין לקראת המשחק החמישי במוקדמות אליפות אירופה נגד נבחרת הולנד, מחר (19:00, ערוץ 1). שחקני הנבחרת והצוות המקצועי ניצלו את הזמן בארץ כדי לבלות עם משפחותיהם, אותן לא ראו בשבועיים האחרונים ואתמול ערכו אימון ראשון לקראת המשחק נגד ההולנדים, אשר ניצחון בו יעלה אותם לאליפות אירופה מהמקום הראשון בבית ב'.

המאמן ארז אדלשטיין אמר לקראת המשחק: "אנחנו נוסעים עם המון ביטחון מהמשחק האחרון, אבל היינו שמחים לשחק בנוקיה מחר. שם זה כמו מתנ"ס. אין קהל ואני מקווה שלא ניפול במלכודת הזו. היינו בקצב טוב, באנרגיות טובות, באנו הביתה והיה אימון לא טוב אתמול. היו בעיות מסביב, אולי מרגישים את הסוף ותהיה לנו עבודה מנטלית גדולה כי דווקא היריבה עכשיו היא בדיוק זו שעונה להגדרות האלה. הם מאומנים, ממושמעים ומשיגים 150 אחוז מהיכולת שלהם. הם ניצחו בבולגריה ובפודגוריצה וזה לא מגרש בית בשבילנו. יש חששות ונצטרך להוריד את החבר'ה לקרקע, כי צריך לגמור את המשימה".

על היריבה: "ההולנדים מחזיקים את הכדור המון ושומרים חזק, בדיוק מה שהשחקנים שלנו לא אוהבים. יש שחקנים בכדורסל הישראלי שאולי אוהבים את זה, אבל החבר'ה שלנו לא. נצטרך לדעת לא ליפול למלכודות האלה ולהיות מרוכזים בהגנה. הם עשו לנו המון סלים בסוף שעון, כשלא היינו מרוכזים או כשאיבדנו כדורים. הייתי מעדיף לשחק אפילו בהולנד, כי מבחינת הריכוז השחקנים היו רואים את זה כמשחק חוץ ופה יש תחושה של חוזרים הביתה וזה לא בית. זה משחק לא קל, באמת. לפעמים עדיף לשחק נגד הגדולות ולא נגד יריבה עיקשת ופיזית כזו. אנחנו לא בסיטואציה שאנחנו יכולים לא לכבד נבחרות אחרות, צריך להמשיך עד למשחק האחרון".

על הקמפיין כולו: "כרגע כיף. היה קמפיין לא קל, אבל לא קיטרנו ולא נשתמש בזה כתירוץ. בתחילת הדרך קיצרנו מחנה אימון אחד, הכול כדי שלשחקנים יהיה נוח וכיף. האנרגיות ביניהם טובות מאוד, חלק מהם לקח מנהיגות וצריך לתת להם מילה טובה. כל המערכת תומכת ועובדת ורק שהשבוע האחרון יהיה טוב".

יותם הלפרין שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
הכול בפרופורציה. הלפרין/קובי אליהו

יותם הלפרין הוסיף: "המטרה הושגה בשלמותה. עשינו שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. הגענו לסיטואציה שכולנו היינו חותמים עליה לפני הקמפיין, שאם אנחנו מנצחים את המשחק מחר מול הולנד, אנחנו מבטיחים עלייה. היו המון בעיות בדרך, אבל אנחנו שמחים, מרוצים ודרוכים. שלא יהיו אי הבנות, גם במשחק הקודם מול הולנד היה מאוד קשה, אבל ידענו למצוא בדקות האחרונות את הכיוון הנכון כדי לנצח. כל הקבוצות מתקשות מול הולנד. זו קבוצה מאומנת, כזו שמשאירה את היריבות שלה על סקור נמוך וכופה על היריבות שלה משחק שהן לא רגילות. אם נהיה אגרסיביים, ננצח. כל הסיטואציה הזו היא קשה. אנחנו לוקחים הכול בפרופורציה, מה שאנחנו עושים זה כלום ושום דבר לעומת מה שחיילים עושים או אזרחים כאן עוברים. המטרה שלנו היא לייצג אותנו בגאווה. בגדול, לכולם הסיטואציה שאנחנו לא בארץ זה מפריע, אבל לעומת כל השאר זה בקטנה".

ישראל תערוך הערב את האימון המסכם באולם בניקוסיה בו ייערך המשחק, כאשר גם הנבחרת ההולנדית, שתנחת היום באי השכן, תתאמן באולם. חשוב לציין שגם אם ישראל לא תנצח את הולנד, אך תצליח להפסיד בפחות מ-20 הפרש ובמשחק האחרון ביום רביעי נגד בולגריה תשיג ניצחון, היא תבטיח את המקום השני בבית ב', שככל הנראה יספיק לעלייה גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully