וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "הרגשות מעורבים, אבל אין חששות"

פ.ס.ז' אכזבה עם 0:0 מול אוויאן, המאמן יודע: "לא גרמנו להם למספיק בעיות". מטוידי: "אנחנו צריכים לשחק מהר יותר"

שחקן פריס סן ז'רמן בלס מטוידי. רויטרס
נתקעו בלי זלאטן. מטוידי/רויטרס

אלופת צרפת, פריס סן ז'רמן, המשיכה אמש (שישי) את פתיחת העונה המאכזבת שלה בליגה ובפעם השנייה בשלושת המחזורים הראשונים איבדה נקודות, הפעם עם 0:0 בחוץ מול אוויאן. הפריזאים נאלצו להסתדר כמובן ללא זלאטן איבריהמוביץ' הפצוע וההתקפה שלהם נראתה לא בעניינים מול יריבה שבשני המחזורים הראשונים חטפה 3:0 ו-6:2. יואהן קבאיי אף ראה צהוב שני ואדום בדקה ה-63.

מאמן פ.ס.ז', לורן בלאן, אמר בסיום: "אחרי פתיחת העונה הקשה שלה, אוויאן נראתה הרבה יותר יציבה בהגנה הפעם ועשתה עבודה טובה. לא הצלחנו לגרום להם למספיק בעיות כשהינו ב-11 שחקנים ואחרי ההרחקה היה אפילו קשה יותר. אני חושב שהגיע לנו נקודה וגם להם, לפי הדרך בה המשחק התפתח. אני יוצא ברגשות מעורבים, אבל בלי חששות".

השוער סלבטורה סיריגו הוסיף: "לא הצלחנו לנצל את השטחים שהיו לנו במחצית הראשונה ואחרי ההפסקה, התחלנו לעשות זאת, אבל ההרחקה פגעה בנו. לפחות לא הפסדנו, כך שנסתכל על הצד החיובי". בלס מטוידי סיכם: "שיחקנו מול קבוצה שרק רצתה לא לספוג שוב. היו להם הרבה שחקנים בהגנה והיה קשה לפרוץ את הקווים שלהם. לא שיחקנו מהר מספיק וכשאנחנו לא כובשים בתחילת המשחק, הכול הופך למסובך יותר".

באוויאן, כמובן, היו מרוצים והמאמן פסקל דופרה אמר: "עשינו משחק טוב, השחקנים נתנו הכול וזה יעזור לנו מאוד להמשך הדרך, להיות חזקים יותר ולא לפחד ללכת לקרב מול קבוצות אחרות, כמו שעשינו בשני המחזורים הראשונים. מצאנו את עצמנו מחדש במשחק הזה. חבל לי מאוד על הדרך בה פתחנו את העונה, אבל עכשיו הכול יכול להשתנות. קשה לשמור על ריכוז מול פ.ס.ז' למשחק שלם, אבל עשינו זאת".

רק 0:0 לפריס סן ז'רמן מול אוויאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully