וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן עם 0:0 מאכזב בחוץ מול אוויאן

אלופת צרפת שוב כשלה במגרש בו רשמה את הפסד הבכורה שלה בעונה שעברה. קבאני התקשה ללא זלאטן, קבאיי הורחק

שחקן פריס סן ז'רמן בלס מטוידי. רויטרס
כרגיל, קשה לפ.ס.ז' בלי זלאטן ומול אוויאן. בלס מטוידי/רויטרס

ללא טיאגו סילבה וזלאטן איברהימוביץ' הפצועים, וכשטיאגו מוטה על הספסל עם האף הדואב מאותה נגיחה של ברנדאו בשבת שעברה, פריס סן ז'רמן נתקלה הערב (שישי) בכבשה השחורה שלה אוויאן וסידרה לה נקודה בכורה בעונת 2014/15 עם 0:0. אלופת צרפת איבדה בדצמבר אשתקד רצף של 35 משחקים ללא הפסד כשנוצחה באנסי, ועונה קודם לכן הודחה על ידי אוויאן מהגביע. הפעם זה לא נגמר בהפסד, אבל לורן בלאן רק עם חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים.

בלס מטוידי חזר להרכב וענד את סרט הקפטן במשחקו ה-300 בליג 1. בהיעדרו של זלאטן, אדינסון קבאני הוצב במרכז ההתקפה ומשני צדדיו תמכו לוקאס מורה וחאבייר פסטורה. השלושה לא הצליחו ליצור יותר מדי הזדמנויות, כשלוקאס וקבאני החלש בזבזו חצאי הזדמנויות במחצית הראשונה. יוהאן קבאיי, שתפס את מקומו של מוטה בקישור, ספג צהוב שני בדקה ה-63 וסיבך את חבריו כשהפך לשחקן החמישי של פ.ס.ז' שמורחק בחמישה משחקים מול אוויאן. למזלו, דויד לואיז במשחקו השני וסרז' אורייה בהופעת בכורה בהרכב, דאגו לעזור לסלבטורה סיריגו, ששמר שוב על שער נקי בזכות הצלה גדולה בתוספת הזמן.

נקודת הבכורה של אוויאן הורידה את מונאקו היומרנית למקום האחרון עם אפס הנקודות שלה. הקבוצה מהנסיכות תתארח ביום ראשון אצל נאנט ואיתי שכטר.

סרז' אורייה שחקן פריס סן ז'רמן (משמאל) מול ג'ונתן מנסה שחקן אוויאן. רויטרס
עזר להגנה לשמור שבוע שני על שער נקי. סרז' אורייה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully