וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסקוין שוב אושפז בביה"ח, רדנאפ נרתם למען שיקומו

שחקן העבר התרושש ונמצא משוטט ברחוב. מאמן ק.פ.ר הציע לו משרה במחלקת הנוער והבטיח: "אקח אותו בעצמי לאימונים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב מידרדר. גאסקוין לפני הפינוי לאמבולנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פול גאסקוין ממשיך להסתבך. שחקן העבר האגדי אושפז אתמול (חמישי) שוב בביה"ח בדורסט שבאנגליה, לאחר שנמצא משוטט בשכונת מגוריו כשהוא שרוי בגילופין. גאסקוין הפך בשבועות האחרונים להומלס, לאחר ששוב התמכר לאלכוהול ובעל הדירה דרש ממנו לעזוב מיד, בין היתר בעקבות תלונות חוזרות ונשנות של שכנים על רעש והפרעות.

במהלך היום גאסקוין צלצל לחברו הקרוב והודיע לו: "אני בצרות, תבוא לעזור לי", ונמצא זמן קצר לאחר מכן משוטט ברחובות כשהוא אוחז בבקבוק וודקה.

"זה עצוב מאוד, המצב רע", אמר חברו הקרוב ל'מירור' הבריטי. "פול חזר לשתות אלכוהול בשבועות האחרונים וברגע שזה קורה, זה תמיד מסתיים בדרך אחת ויחידה. היום הדברים עלו לו לראש. הצטברו אצלו הרבה טרדות והוא היה בתהליכים למצוא דירה חלופית לחיות בה. בעל הדירה התקשר וביקש ממנו לעזוב את הדירה תוך 10 ימים. כנראה שזה היה יותר מדי עבורו".

בעקבות האירועים האחרונים מכריו הוותיקים של גאסקוין בכדורגל האנגלי החליטו לסייע לו להשתקם כלכלית, נפשית ורפואית. הארי רדנאפ, מנג'ר קווינס פארק ריינג'רס, הודיע היום (שישי) כי הציע לגאזה משרת אימון במחלקת הנוער של הקבוצה. "אני מוכן לקום בחמש בבוקר בכל יום כדי להביא אותו לאימונים, אעשה הכל כדי לעזור לו. כבר לפני חודש ראיתי אותו במצב רע והצעתי לו לבוא לעזור לי קצת. זו הזמנה פתוחה עבורו. הוא בחור נהדר ועצוב לראות מה קרה ואיך הוא נראה עכשיו. היחיד שיכול לעזור לו במצבו זה הוא עצמו. הוא יכול להחליט לקחת את עצמו בידיים. נשמח לעזור לו".

מאמן פורטסמות' הארי רדנאפ. ברקע: אברהם גרנט. Ryan Pierse, GettyImages
"זו הזמנה פתוחה, הוא יכול לבוא לעבוד אצלנו". רדנאפ/GettyImages, Ryan Pierse

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully