וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "תמיד אהבתי לקחת אחריות, מנסה לעשות את שלי"

21.8.2014 / 21:38

הנבחרת שבה ממונטנגרו, גיבור הניצחון הסביר: "זה נותן אנרגיה". אדלשטיין: "הייתה אווירה מדהימה". פניני: "אנחנו בקו עלייה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה הערב (חמישי) בנמל התעופה בן גוריון אחרי עשרה ימים בהם שהתה בחו"ל בשלושה משחקי חוץ במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. כזכור, אמש ניצחה הנבחרת 65:80 את מונטנגרו בפודגוריצה ועשתה צעד משמעותי לעבר עלייה לאליפות אירופה, כשניצחון על הולנד ביום ראשון בניקוסיה, ישלח את שחקניו של ארז אדלשטיין ל-24 הגדולות של אירופה עוד לפני המשחק האחרון נגד בולגריה.

"הייתה אווירה מדהימה של כדורסל", אמר מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין. "אוהדים השתיקו אנשים שקראו נגדנו. העריכו את ההצגה שלנו ואת איך ששיחקנו. אי אפשר להגיד שנחנו היום. ביום שבת ניסע לקפריסין. נקווה שהחבר'ה מספיק בוגרים כדי לעשות מה שצריך. עדיף שזה היה בנוקיה, לא יהיה קל. המשחקים בקפריסין לא היו בדיוק כמו אתמול מבחינת האווירה. החבר'ה היו מפוקסים. הייתה לי צמרמורת כששמעתי את התקווה".

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
התרגש בהמנון. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

גל מקל, שכיכב עם טריפל דאבל נפלא: "יש לי זיכרון קצר, אבל זה היה ניצחון ענק. המשחק הראשון מולם ישב לנו בראש. כיף לנצח ככה במגרש כזה ומול נבחרת טובה. לא חשבתי על הטריפל דאבל. כשנגמר המשחק אמרו לי שיש לי טריפל דאבל. הדבר החשוב הוא שבאמת נראינו טוב. זה נותן אנרגיות לקראת ההמשך. בכל קבוצה שהייתי תמיד אהבתי לקחת אחריות ואהבתי שנותנים לי את המושכות. אני מנסה לעשות את החלק שלי, יש הרבה שחקנים טובים בנבחרת".

לגבי המשחק מול הולנד: "הם נבחרת מאוד הגנתית ומאוד ממושעת. הם מורידים יריבות לסקור נמוך. אנחנו נרצה לשחק את המשחק שלנו, לרוץ ולקלוע הרבה. ככה יהיה לנו הרבה יותר קל".

גיא פניני הוסיף: "הגענו למקום שקשה לשחק בו כדורסל. ידענו מה החשיבות של המשחק ואני שמח שהצלחנו לעשות את זה. זה היה המשחק הכי טוב שלנו בקמפיין. נעשה את כל המאמצים כדי להשתפר. הכל התחיל דרך ההגנה אתמול. יש לנו התקפה טובה, אבל הגנה אנחנו צריכים להביא בכל משחק. אנחנו בקו עלייה, כולם באותו ראש. הלוואי שנמשיך ככה. קפריסין זה כבר הבית השני שלנו".

הנבחרת תחזור להתאמן כבר מחר בישראל, כשביום שבת תמריא למשחק הבית בקפריסין נגד הולנד. עוד ביום שבת יחגוג המאמן הלאומי את יום הולדתו ה-53, כשאחרי הניצחון על מונטנגרו אמר "שהשחקנים סידרו לי יופי של מתנה ליום ההולדת".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל גל מקל. יוסי ציפקיס
"לא חשבתי על טריפל דאבל במהלך המשחק". מקל/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל גיא פניני. יוסי ציפקיס
"אנחנו בקו עלייה". פניני/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully