וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד תארח בבית למרות המצב

בקבוצה הדגישו כי יפעלו על פי הנחיות פיקוד העורף, ויקיימו בעיר כרגיל את המשחק מול אס"א. היו"ר: "רוצים להמשיך בשגרה"

הפועל אשדוד כדוריד. הפועל אשדוד,
שומרים על מוראל גבוה. שחקני הפועל אשדוד/הפועל אשדוד

למרות ההסלמה, הפועל אשדוד תקיים מחר (שישי) את משחקה מול אס"א תל אביב באשדוד. על אף רעיון שהוצע להחליף ביתיות עם אס"א ולקיים את המשחק באוניברסיטה בתל אביב, בקבוצה החליטו להמשיך בשגרה ולקיים את המשחק בעיר בהתאם להנחיות פיקוד העורף. יושב ראש אשדוד, עופר קושמרו: "אנחנו פועלים בהתאם להנחיות גורמי הביטחון ורוצים להמשיך בשגרה. אנו מקווים לנצח במשחק הראשון של העונה".

ביום שישי יושלם הסיבוב הראשון בדרבי של השרון בין רמת השרון להרצליה (16:30) שדווקא הוא הועתק להדר יוסף, אך זאת בגלל שיפוצים באולמה של המארחת, וכן המשחק בין הפועל רמת גן לעירוני רחובות (16:00, זיסמן ברמת גן). אמש התקיים המשחק הראשון במפעל והראשון הרשמי העונה כשמ.כ חולון ניצחה את נס ציונה 19:21 (חולון תארח ביום ראשון ברבע הגמר את הפועל ראשון לציון שזכתה במפעל בעונה שעברה).

משחקה של הפועל ראשון לציון כאמור הוקדם בשל יציאת סגנית האלופה להשתתף בטורניר בבלגרד יחד עם הקבוצות המובילות בסרביה. פרט לכך, מחר מתכוננים גם משחקי אימון מעניינים בין האלופה מכבי תל אביב למחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון (15:30, בית מכבי בראשון לציון), ובין הפועל ראשון לציון למכבי קרית מוצקין (16:00 באשלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully