וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה על גורל המשחק נגד בלגיה: ביום שלישי

21.8.2014 / 19:14

אם לא יהיה שינוי בהנחיות, ההתאחדות תפעל לדחיית משחק הנבחרת ל-25 במרץ ולהזזת משחק הידידות מול גרמניה

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
מצפים להתפתחויות. אלי גוטמן/ברני ארדוב

גורל המשחק בין נבחרת ישראל לבלגיה ייקבע ביום שלישי הקרוב. בהתאחדות לכדורגל עדיין מחזיקים אצבעות לקיום המשחק ב-9 בספטמבר באצטדיון טדי, אבל ההסלמה בדרום והמשך הלחימה מול החמאס יביאו ככל הנראה להמשך האיסור של אופ"א על קיום משחקים בטווח הזמן הקרוב בישראל.

בהתאחדות פועלים בכמה מישורים, כשהאופציה הפחות טובה היא כמובן אירוח המשחק באותו התאריך בקפריסין. בשיחות שמתנהלות מול הבלגים, עלתה החלופה של קיום המשחק בישראל בחודש מרץ 2015. התאריך המועדף מבחינת הבלגים הוא ה-25 במרץ, אבל לנבחרת ישראל יש באותו יום בדיוק משחק ידידות נגד גרמניה. ביטול או דחייה של משחק הידידות מול אלופת העולם הוא דבר בעייתי שדורש הסכמה רחבה לא רק של הגרמנים, אלא גם של אופ"א.

בהתאחדות מקיימים מזה מספר ימים שיחות על מנת לשריין את ה-25 במרץ כדי שגם הבלגים ייתנו את הסכמתם לדחיית המשחק וקיומו בישראל וגם שהגרמנים יסכימו לביטול המשחק מול הנבחרת. גורם בהתאחדות אמר הערב (חמישי): "עדיין אי אפשר לקבוע מה תהיה ההחלטה ביום שלישי. אנחנו נערכים לכל התרחישים כשהעדיפות היא כמובן אירוח בלגיה בטדי ב-9 בספטמבר. החלופה הבאה היא דחיית המשחק ונעשית עבודה רצינית מול כל הגורמים כדי שנבחרת ישראל לא תיפגע".

אותו גורם ציין כי התאריך המדובר בחודש מרץ הוא כרגע התאריך המועדף על הבלגים, וככל הנראה תהיה הסכמה מצד הגרמנים לדחיית המשחק מול ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully