וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנוער: מדליית ארד קבוצתית לעידן ורדי

לאחר שסיים חמישי בתחרויות הג'ודו ליחידים, הג'ודוקא הצעיר היה שותף לזכייה במדליה לתחרויות מעורבות במשחקים האולימפיים לנוער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה יפה. ורדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הג'ודוקא עידן ורדי שסיים במקום החמישי בתחרויות היחידים במשחקים האולימפיים לנוער בננג'ינג , שותף היום (חמישי) לזכייה במדליית ארד בתחרות הקבוצתית לנבחרות מעורבות. ורדי שיתף פעולה עם ג'ודאים מיפן, צרפת ולוקסמבורג , וג'ודאיות מפרו, סלובניה ואוסטרליה. בתחרות השתתפו שמונה נבחרות.

הטריאתלט עומר בהט השתתף היום בתחרות הקבוצתית בקבוצת אירופה 1 עם אתלט פורטוגלי ואתלטיות מבלגיה ודנמרק. קבוצתו של בהט סיימה את התחרות במקום הרביעי הכללי עם זמן של 1:23.54 שעות. הטריאתלטים שחו 250 מטרים, רכבו על אופנים 6.6 ק"מ ורצו 1.8 ק"מ.

השחיין עידו הבר סיים היום במקום ה-9 במשחה ל-800 מטר חופשי עם זמן של 8:09.92 דקות, זמן זהה לזה שקבע הבוקר במוקדמות, ומהווה שיא ישראלי לגילאי 18. מארק חינאווי דורג במקום ה-23 בזמן של 8:28.67 דקות, רחוק משיאו האישי ב-17 שניות.

זוהר שיקלר שהשתתפה בחצי הגמר ב-50 מטר חופשי סיימה במקום ה-12 עם 26.12 שניות. בבוקר היא קבעה זמן של 26.61 שניות והעפילה לחצי הגמר, לאחר ששחיינית אחרת פרשה.

ניקול טרוסמן עם שחקן שבדי העפילו לטופ 16. במשחקי הבוקר היום נוצחו השניים 3:0 בידי זוג מטייוואן. בהתמודדות השנייה אחה"צ ניצחו צמד מארה"ב 1:2. המשך התחרויות מחר.

תחרויות השייט שוב לא התקיימו היום בגלל הרוח.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן ורדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully