וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "תראו קבוצה חזקה, עם שאיפות לכיוון למעלה"

מאמן בית"ר ירושלים התייחס לציפיות מקבוצתו במסע"ת פתיחת העונה: "יש רצון להתחזק עוד, אבל אני מאמין בסגל הקיים"

בצל חידוש הירי מרצועת עזה שככל הנראה יוביל לדחיית מחזור הפתיחה של ליגת העל, ערכה היום (חמישי) בית"ר ירושלים את מסיבת פתיחת העונה הרשמית שלה. הקבוצה של אלי טביב עברה עוד קיץ סוער למדי, אך בסיומו היא הצליחה להעמיד סגל שגורם לה לחלום על התברגות בצמרת.

במסיבת העיתונאים הודה אבנר קופל, איש השיווק של הקבוצה, שפחות מ-1,000 מנויים נמכרו עד כה לעונה החדשה. כזכור, ברשימת המצטרפים החדשים לבית"ר הקיץ נמצאים ססאר ארסו, קלאודמיר, חנן ממן, שלומי אזולאי, זאב חיימוביץ', לידור כהן, עומר נחמני, מור שקד, ז'רקו קוראץ', שמוליק מלול, בוריס קליימן, בן רהב ותומר ירוחם.

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. יואב דודקביץ'
מכוון למעלה קצת. מנחם קורצקי/יואב דודקביץ'

מנחם קורצקי אמר בתחילת דבריו: "אני מאוד מתרגש מפתיחת העונה, למרות שהיא מתעכבת מבחינת המשחקים. אני בטוח שככל שיעברו השבועות יראו קבוצה חזקה יותר בירושלים העונה, עם שאיפות לכיוון למעלה קצת. העבודה מוטלת עלינו ואנחנו מאמינים שנעשה אותה בצורה טובה".

כשנשאל על דחיית המחזור הראשון בשל המצב הבטחוני אמר קורצקי: "אם נסתכל מקצועית זה פוגע מאוד, אבל אנחנו מבינים שהמצב לא קל, וזה נותן לנו עוד שבוע להתארגן. לשמחתי הזרים שהבאנו עברו את זה כמו שצריך, במיוחד החדשים. לא נתקלתי בזר שלא רצה לבוא בגלל המצב".

לגבי האפשרות שחיזוק נוסף יגיע לפני פתיחת העונה אמר קורצקי: "יש רצון להתחזק עוד, אבל לא נפעל מתוך לחץ או פאניקה, כי אין סיבה לכך. רק אם יהיה שחקן שיוכל לשדרג את הקבוצה הוא יגיע".

שחקני בית"ר ירושלים מציגים את המדים החדשים שלהם. יואב דודקביץ'
הציגו את המדים החדשים/יואב דודקביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully