וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית בן שושן מועמד להפועל חיפה

21.8.2014 / 17:06

על פי גורמים במכבי נתניה, החלוץ יעבור לכרמל אם יגיע להסדר על שחרור מקבוצתו הנוכחית. עאהד עזאם ישוב מחר לאימונים

הפועל חיפה מעוניינת לצרף את עמית בן שושן, שמעמדו במכבי נתניה לא ברור. לפי גורמים בנתניה בן שושן, שלא עבר בבקרת התקציבים, עשוי להצטרף לאדומים אם יגיע להסדר על שחרורו מנתניה. בחיפה ימתינו לראות אם בן שושן אכן יגיע להסדר עם נתניה במסגרתו יקבל את כרטיס השחקן שלו ויהפוך לשחקן חופשי. במקרה כזה החלוץ שחזר הקיץ מקפריסין יפתח במו"מ מהיר עם חיפה במטרה לסגו.ר

עאהד עזאם ישוב מחר (שישי) לאימונים, למרות שבהפועל חיפה עדיין לא סיכמו איתו על שדרוג חוזהו. כזכור, בשבועיים האחרונים החרים עזאם את אימוני ומשחקי קבוצתו בשל העובדה שלמרות שיואב כץ הבטיח לו בעל פה לקבל העלאה במשכורתו, שהיא בין הנמוכות בסגל, הוא עדיין לא זכה לשדרוג.

עאהד עזאם הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לשמור על כושר. עאהד עזאם/אדריאן הרבשטיין

כעת עזאם יחזור לאימונים לאחר החלטה משותפת עם נציגו גלעד קצב כדי שלא לפגוע בהתקדמות המקצועית שלו, אך נראה שמתחת לפני השטח קיים כעס גדול מאוד של קצב ושל עזאם על ההתנהלות של כץ ועל העובדה שהשחקן נאלץ לעבוד בעבודה נוספת כדי לפרנס עצמו. מעתה קצב לא מתכוון לנסות ולהשיג שדרוג במשא ומתן, וזאת בשל העובדה שהסוכן והשחקן ככל הנראה התייאשו מהניסיונות להשיג את ההעלאה המיוחלת.

בחיפה אף העמידו את עזאם לוועדת משמעת על החרמת האימונים, ובה נקבע שהשחקן יתנצל מחר בפני השחקנים וישוב להתאמן עם הקבוצה.

מי שממשיך גם כן להתאמן הוא אושרי רואש שמקווה למצוא קבוצה אחרת עד תום מועד הההעברות. ראובן עטר כבר הבהיר שרואש מחוץ לתוכניות המקצועיות שלו, והשחקן עצמו בשל כך החליט להגביר את הקצב ומלבד אימונים עם הקבוצה הוא החל להתאמן עם מאמן אישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully