וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטיזן במסר למכבי חיפה: "מוכנים למכור את דרינצ'יץ'"

21.8.2014 / 11:16

התקדמות במגעים עם הקשר? הסרבים מוכנים לרדת מדרישתם הראשונית למיליון יורו. סטנוייביץ' בונה על אוראל דגני כבלם

צילום: אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה, כמו ביתר קבוצות הליגה, עדיין ממתינים להודעה סופית לגבי דחיית מחזור הליגה. למרות שהסיכויים שהמחזור יידחה גבוהים, במועדון נערכים לקראת חניכת איצטדיון "סמי עופר" ביום ראשון. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' העניק אתמול (רביעי) חופשה לשחקניו, והיום חזרה הקבוצה לערוך את ההכנות לקראת המשחק מול סכנין.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
נפרד, וממשיך הלאה. דגני/קובי אליהו

הבלם אוראל דגני, שסיכם אתמול באמצעות סוכנו גלעד קצב, הצטרף היום לאימוני הקבוצה ובכך סטנוייביץ' סגר כמעט סופית את הסגל שלו. דגני כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אחרי עונת השאלה, סיכמתי את תנאי וחזרתי למכבי חיפה. אני רוצה להגיד תודה לאוהדי הפועל תל אביב על עונה נהדרת, על זה שגרמתם לי להרגיש שחקן בית עם ותק במועדון - זה לא מובן מאליו. נכנסתם לי ללב. מאחל להפועל עונה מוצלחת ונתראה במגרשים". סטנוייביץ', יש לציין, בונה על דגני בעיקר כבלם ונראה כי יעדיף את מתן אוחיון בתור מגן מחליף.

המאמן רוצה לצרף עוד קשר אחורי זר, כשהבוקר מתברר שחלה תפנית בעניינו של ניקולה דרינצ'יץ'. פרטיזן בלגרד העבירה מסר למכבי חיפה באמצעות גורם שלישי שהיא מוכנה למכור את השחקן, ואילו סטנוייביץ' כבר הודיע להנהלת הקבוצה שמבחינתן מדובר במועמד המוביל. בניגוד לעבר, אז דרשה פרטיזן מיליון יורו עבור השחקן, כעת מוכנים הסרבים להוריד מהדרישות אחרי שהודחו מאירופה. מקורב לעסקה אמר הבוקר: "אין עדיין סיכום עם פרטיזן בלגרד, אך המסר ששלחו למכבי חיפה מראה על נכונות להתקדם בעסקה". לסטנוייביץ' יש עוד מספר מועמדים זרים, כשבין היתר הוצעו לו שחקנים מבולגריה וסרביה.

לגבי סארי פלאח ושלומי אזולאי, הפועל תל אביב רוצה להחתים את השניים לשלוש שנים, אבל סוכנם אבי נימני הבהיר לאייל ברקוביץ' שכל עוד לא תעבור טיוטת חוזה מסודרת, כלומר הצעה כתובה, הם לא יורשו להתאמן. במהלך היום צפויה להיערך שיחה נוספת בעניין.

הפועל התעניינה גם באלעד גבאי, שבעקבות מעברו של דגני צפוי לעזוב את הקבוצה. גבאי, שחוזר הקיץ לא מעט פעמים על ידי הפועל באר שבע, הביע גם הוא את תחושותיו ברשת החברתית כשפרסם ציטוט: "פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. כשאתה למטה, אתה חושב שזה יימשך לנצח, כשאתה למעלה אתה חושב שזה אף פעם לא יגמר. בשני המקרים אתה טועה - הכל זמני, הכל משתנה ולא נותר אלא ליהנות מהרגעים הטובים ולהתחזק מהרעים".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניקולה דרינצ'יץ' שחקן נבחרת מונטנגרו. AP
הדרישות ירדו. דרינצ'יץ'/AP

מעברם של איציק כהן, מוחמד גדיר ואיסמעיל ריאן לבני סכנין ועזיבת אנדריי פיליאבסקי לאוקראינה, פתרו חלק מהבעיות של המועדון העונה, שתקציבו יושפע בין היתר מעזיבת שחקנים. אביחי ידין עדיין מתאמן עם מאמן הכושר אורי הראל, וכך גם חן עזריאל שעדיין מנהל מגעים לגבי שחרורו לצמיתות. גם בויאן שראנוב לא מצא קבוצה.

הקשר גוסטבו בוקולי דיבר אתמול, בכנס דסק הכדורגל של הצפון, והתייחס להשפעה של אלכסנדר סטנוייביץ' על הקבוצה. "עשר שנים אני פה ויודע שכולם רוצים להצליח, בטח כשבא זר ולא מכיר את המנטליות ורוצה להוציא את המקסימום מהשחקנים, יש אווירה ומחשבה אחרת. אנחנו צריכים לתת הכל עד הסוף. סטנוייביץ' לא עושה חשבון לאף אחד, לא מכיר את המנטליות וזה טוב מאוד לכדורגל". על מעמדו בקבוצה שיושפע בוודאי לאחר הגעת קשר זר אמר: "קבוצה גדולה צריכה שלושה או ארבעה באותו תפקיד. גם בעונות האליפות זה היה כך. צריך תחרות. אני לא חושב שאם סטנוייביץ' מביא רכש הוא לא סומך עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully