וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: משחקי ליגת העל והלאומית נדחו

בעקבות הנחיות פיקוד העורף והמשטרה, הוחלט לדחות את פתיחת העונה. יונה יהב ביקר את המנהלת: ”אתם מתנהגים כמו נחנחים”

יוסי בניון, מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יצטרך לחכות עוד קצת לפני שהוא יערוך הופעה ראשונה ומחודשת בליגה. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

מחזורי הפתיחה של ליגת העל והליגה הלאומית בכדורגל נדחו הערב (חמישי) באופן רשמי וסופי. לאור חיסול בכירי החמאס וחידוש הירי ליישובי הדרום מרצועת עזה, נמשכים השיבושים בתוכניות המשחקים בכדורגל הישראלי, ואחרי שמשחקי גביע הטוטו שאמורים היו להתקיים השבוע בוטלו - ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה קיבלו החלטה לדחות את תחילת העונה ואת משחקי המחזור הראשון בליגת העל ובליגה הלאומית - וזאת אחרי פגישה שערכו מנכ"ל המנהלת אורן חסון עם אנשי פיקוד העורף בשעות הצהריים. המנהלת קיימה בכל זאת את אירוע פתיחת העונה באצטדיון סמי עופר החדש בחיפה. מוקדם יותר, מספר בעלי קבוצות, בהם אשר אלון, הציעו להעתיק את המחזור צפונה.

ראש עיריית חיפה יונה יהב. אדריאן הרבשטיין
תוקף את המנהלת. יונה יהב/אדריאן הרבשטיין
מנכ"ל מנהלת הליגה אורן חסון. אדריאן הרבשטיין
עוד דחייה? אורן חסון/אדריאן הרבשטיין

במסגרת ההודעה הרשמית נמסר: "בהתאם להחלטת כוחות הביטחון (משטרת ישראל ופיקוד העורף) על איסור התקהלות במקומות ציבוריים. בטווחים הכוללים את מרבית האצטדיונים שאמורים לארח את משחקי ליגת winner והליגה הלאומית בסוף השבוע הקרוב, נדחים משחקי המחזור הראשון בליגות האמורות. הודעה על מועד חדש תימסר ביום ראשון".

ראש עיריית חיפה יונה יהב אמר בכנס: "אנחנו מוכנים לארח כאן קבוצות שלא תוכלנה לארח באצטדיונים הביתיים שלהן בגלל המצב הבטחוני. אנחנו מעוניינים לארח כאן גם את המשחק של נבחרת ישראל מול בלגיה, ומבקשים מהמנהלת לשקול זאת בחיוב". בהמשך תקף יהב את המנהלת ואמר: "לא צריך לתת להם את התענוג לשבש לנו את החיים. לא שמענו את קולה של המנהלת. אתם מתנהגים כמו נחנחים".

אורן חסון, מנכ"ל המנהלת, התייחס לטענות: "ברור שלא לפתיחת עונה כזאת ייחלנו. אנחנו מתנהלים בהתאם למצב הבטחוני. הכדורגל הוא אחד הסמלים הגדולים ביותר לשגרת היומיום. המצב הזה משפיע על כולנו. היה נראה שהליגה תצא לסדרה כרגיל, אבל ההתפתחויות האחרונות מעמידות את זה בספק. אנחנו שוקלים את כל המשתנים כדי לקבל החלטות מתאימות".

בנוגע לגילויי הגזענות אמר חסון: "אנחנו רוצים למגר את תופעת הגזענות. אני מאמין שאנחנו בנקודה שכולם רוצים להיות שותפים בפעילויות בנושא. נפעל לחקיקה ולאכיפה טובה בנושא הזה. זה יעד מרכזי של המנהלת".

כמו כן, אתמול החמאס שחרר סרטון שבו הודיע כי יירה על מגרשי הכדורגל בסוף השבוע. היום חשבון הטוויטר של עז א-דין אל קסאם עדכן: "לא נתקוף את המשחק של בני סכנין נגד מכבי חיפה. כל משחק אחר הוא מטרה".

ראש עיריית חיפה יונה יהב נואם לצד מנכ"ל מנהלת הליגה אורן חסון, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ומאמן הפועל חיפה ראובן עטר. אדריאן הרבשטיין
עטר, שחר, חסון ויהב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully