וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד שלישי רצוף לגיא לוזון: "הרוח הקבוצתית פנטסטית"

סטנדרד ליאז' על סף הדחה מליגת האלופות אחרי הפסד ביתי לזניט, לוזון לא מרים ידיים, וילאש בואש: "יהיה קשה בגומלין"

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
מאבד מומנטום. לוזון/GettyImages

סטנדרד ליאז' ממשיכה לאכזב. אתמול (רביעי) היא ספגה הפסד ביתי 1:0 לזניט במוקדמות ליגת האלופות, והחלום של גיא לוזון לשחק במפעל היוקרתי ספג מכה קשה. כמובן שיש פערי רמות רציניים בין הבלגים למיליונרים מרוסיה, ועוד לפני המשחק ציין לוזון ש"יש לנו רק חמישה אחוז להעפיל", אבל אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, סטנדרד ליאז' נחלה הפסד שלישי וכואב במיוחד. אולג שאטוב כבש את שער החוץ היקר בדקה ה-16 וכעת הבלגים יצטרכו לשחזר את מה שעשו מול פנאתינייקוס בסיבוב הקודם ולהשיג ניצחון חוץ מפתיע ברוסיה כדי להעפיל.

"בחצי הראשון זניט שיחקה מצוין והניעה כדור בצורה חכמה ומבריקה, אבל נראינו הרבה יותר טוב במחצית השנייה", אמר לוזון בסיום ההפסד, "לחצנו אותם בחצי השני, וככה חזרנו למשחק. בסופו של דבר, זה רק המשחק הראשון, ונעשה את המיטב שלנו בסנט פטרסבורג. לא התמקדנו יותר בזניט לקראת המשחק, העדפנו להתרכז בעצמנו. אני יכול להגיד שהרוח הקבוצתית שלנו הייתה פנטסטית. אם לפני המשחק אמרתי שהסיכויים שלנו הם חמישה אחוזים, עכשיו אני מעריך אותם בארבעה אחוזים".

מאמן המנצחת אנדרה וילאש בואש אמר בסיום ש"אני מרוצה מההופעה של השחקנים שלי, כמובן ששיחקנו טוב יותר במחצית הראשונה מאשר בשנייה. חבל מאוד שלא הצלחנו לכבוש את השער השני ולגמור את המשחק, זה היה עושה את העבודה שלנו בגומלין הרבה יותר קלה. עכשיו יהיה קשה, העבודה לא נגמרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully