וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קאליפרי: "בלאט מאמן טוב ממני לג'וב בקליבלנד"

מאמן המכללות המצוין שסירב לקאבס בקיץ מלא מחמאות לישראלי: "הוא האיש הנכון ביותר בשביל מה שקליבלנד רוצה לעשות"

ג'ון קליפארי, מאמן אוניברסיטת קנטאקי. AP
מלא מחמאות למאמן האירופי הראשון ב-NBA. קאליפרי/AP

בתחילת הקיץ, הציעה קליבלנד לג'ון קאליפרי 60 מיליון דולר לשבע שנים כדי להצטרף לשורותיה. מאמן המכללות המצוין בחר להישאר בקנטאקי והקאבלירס עברו לאופציית דיוויד בלאט. היום (חמישי) התראיין קאליפרי לתחנת רדיו בארצות הברית, ושפך מחמאות על מי שקיבל את התפקיד.

"בלאט מאמן טוב ממני לתפקיד הזה", אמר מי שנחשב לאחד המאמנים הגדולים בארצות הברית, אף שאת מרבית הקריירה שלו העביר במכללות. "אימנתי נגד בלאט באליפויות של פיב"א, ראיתי אותו מאמן את רוסיה, והבחור הזה ממש יכול לאמן. שחקנים רוצים רק כבוד, ואם הם יכבדו אותך כמאמן, הם ישחקו כמו משוגעים עבורך. יש לקליבלנד מאמן יוצא מהכלל, המאמן הטוב ביותר שהם היו יכולים להשיג בשביל מה שהם מנסים לעשות".

על סיכוייה של קליבלנד להגיע רחוק העונה אמר קאליפרי: "דן גילברט הוא בחור מצוין שרוצה להצליח בשביל הסיבות הנכונות, וזו הסיבה שקליבלנד תצליח. יהיה מפחיד לראות כמה טוב קיירי אירווינג יהיה עכשיו, וכמה טוב לאב יהיה. עדיין לא ראינו כמה טובים הם מסוגלים להיות. זה קצת כמו עם מייקל ג'ורדן, כשפתאום ראו כמה טובים סקוטי פיפן ודניס רודמן. זה מה שלברון עושה. זה מטורף, מה שהולך בקליבלנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully