וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראוניץ' בחצי הגמר בוושינגטון, סרינה בסטנפורד

הקנדי הפגיז 16 אייסים מול סטיב ג'ונסון בדרך למפגש עם יאנג. גאסקה ניצח את נישיקורי. סטנפורד: האמריקאית שלחה הביתה את איבנוביץ'

הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ' ווימבלדון 2014. AP
חצי גמר ראשון שלו במשטחים קשים השנה. מילוש ראוניץ'/AP

מילוש ראוניץ' שוב ניצל את ההגשות האימתניות שלו, והפעם כדי להעפיל לחצי גמר טורניר וושינגטון, עם ניצחון 6:7, 2:6 על הגיבור המקומי סטיב ג'ונסון. המדורג שני בטורניר הפגיז 16 אייסים ורשם שתי שבירות כדי להעפיל לראשונה לחצי הגמר בטורנירים במשטחים קשים מאז תחילת 2014. "הרגשתי ששיחקתי באופן יציב לאורך המשחק", אמר ראוניץ'. "כשהובלתי שמרתי על אותה אינטנסיביות במשחק שלי". ביום שבת הוא יפגוש את דונאלד יאנג בגמר.

יאנג פגש את קווין אנדרסון, המדורג שביעי בטורניר, ברבע הגמר. אנדרסון הדרום אפריקאי ניצח 3:6 את המערכה הראשונה, אבל האמריקאי הפך עם 6:7, 2:6 את היוצרות והבטיח את מקומו בין ארבעת האחרונים. קרב מסקרן קיבלנו בין שני מדורגים, רישאר גאסקה וקיי נישיקורי, כאשר הצרפתי השלים את העבודה תוך שעה עם 1:6, 4:6. בחצי הגמר יפגוש גאסקה את המנצח במפגש בין ואשק פוספיסיל לסנטיאגו ג'יראלדו.

בטוןרניר סטנפורד בארצות הברית, סרינה וויליאמס סיפקה דרמה לא קטנה כאשר היא נזקקה לשעתיים כדי לשלוח הביתה את אנה איבנוביץ'. זה התחיל עם 2:6 של הסרבית שדורגה חמישית בטורניר, אבל נמשך עם 3:6 ו-5:7 שהשלים עבור המדורגת ראשונה בעולם את העבודה. בחצי הגמר תמתין לה אנדראה פטקוביץ', ששלחה הביתה את אחותה, ונוס, במאבק קשה לא פחות שגם הוא נגרר לשלוש מערכות.

הגרמניה הובילה כבר 1:6 ו-0:2, אבל אז האחות הבוגרת לבית משפחת וויליאמס חזרה לחיים, ניצחה 3:6 במערכה השנייה, ובמערכה השלישית כבר קיבלנו 5:7 לפטקוביץ' שהעפילה לשלב ארבע האחרונות. בחצי הגמר השני ייפגשו אנג'ליק קרבר (2:6, 1:6 על גארבין מוגורוזה) ו-ורוורה לפצ'נקו (1:6, 0:6 על סאצ'יה ויקרי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully