וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "פול ג'ורג' צפוי להחמיץ את כל העונה הבאה"

לשחקן שנפצע בעצם השוקית לא נגרם נזק נוסף. לברון: "גרם לי להרגיש רע בבטן". הארדן: "הישאר עם ראש מורם"

הפציעה של פול ג'ורג' (זהירות: התמונות קשות לצפייה)

הפציעה הקשה של פול ג'ורג' הלילה (בין שישי לשבת) במהלך משחק האימון של נבחרת ארצות הברית הוציאה את האמריקאים משלוותם. התמונות של רגע הנפילה מוקרנות ללא הרף, ובעיקר עולות לא מעט תהיות סביב נסיבות האירוע. ג'ורג' שפונה מיד לאחר הנפילה לבית החולים בלאס וגאס עבר ניתוח, ועל פי הדיווחים הוא סובל משבר בעצם השוקית והוא צפוי להישאר מאושפז בשלושת הימים הקרובים. ב-Yahoo Sport! מדווחים כי הניתוח עבר בהצלחה, ולא נתגלו בעיות נוספות, אך ג'ורג' אמור להחמיץ את העונה הבאה כולה.

כידוע, הפורוורד נחת רע מאוד על רגלו הימנית במהלך משחק אימון של נבחרת ארצות הברית. רגלו קרסה בבסיס הסל אחרי שהוא ביצע עבירה על ג'יימס הארדן שדהר לסל 27 שניות לסיום הרבע הרביעי באותו משחק. ג'ורג' נלקח מחוץ למגרש, כשמיד הגיעו אליו חובשים וחבריו לנבחרת שניסו להבין מה בדיוק קרה. כמה שניות לאחר מכן רגלו כבר גובסה באוויר ורבע שעה לאחר מכן הוא פונה לבית החולים לניתוחים מיוחדים בלאס וגאס, כשבני משפחתו ליוו אותו לשם.

חבריו של ג'ורג' לנבחרת פרסמו את דבריהם בחשבון הטוויטר הפרטי שלהם. לברון ג'יימס כתב: "הרגע נחתי, וקיבלתי הודעה על פול ג'ורג'. זה גרם לי להרגיש רע בבטן. מתפלל עבורך שתחלים במהרה". ג'יימס הארדן הוסיף: "התפילות הולכות לפול ג'ורג' ולמשפחתו. תישאר עם הראש מורם". קווין דוראנט: "שאלוהים יברך אותך אחי פול ג'ורג'. אני כואב ומתפלל בשבילך. מתפלל לשלום. מתפלל שאלוהים ירפא אותך באופן על טבעי".

אדם סילבר, הקומישינר של ה-NBA, אמר: "זה היה קשה לצפות בפציעה שפול ג'ורג' ספג הלילה בזמן שהוא ייצג את מדינתו. המחשבות והתפילות של כולנו ב-NBA הן עם פול ומשפחתו".

פול ג'ורג' שחקן נבחרת ארצות הברית, במרכז. GettyImages
"מתפלל שאלוהים ירפא אותך באופן על טבעי". ג'ורג' אחרי הפציעה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully