וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'רמי מתיו: "אני לא מעשן הרבה, אבל מעשן כשאני רוצה"

הצהרה מטרידה של בלם ברצלונה הטרי שדיבר על הרגלי העישון שלו: "זה משהו אישי. מה שחשוב באמת זה מה שקורה על המגרש". ואיך ולנסיה ניסתה להתמודד עם הבעיה?

שחקן ברצלונה ז'רמי מתיו. רויטרס
בוולנסיה ניסו לדבר עם אשתו. ז'רמי מתיו/רויטרס

לא מעט סימני שאלה קיימים סביב הרכש החדש של ברצלונה, ז'רמי מתיו, שאמור לפתור את הבעיה בהגנה של הבלאוגראנה. הבלם, שהגיע מוולנסיה וחתם על חוזה לארבע שנים תמורת 20 מיליון יורו, הודה כבר בעבר שהוא נוהג מדי פעם לעשן, וכעת בראיון ל"מארקה" הוא משיב לביקורות שהועלו נגדו בנושא הזה.

"אני לא מעשן הרבה, אבל אני מעשן כשאני רוצה", אמר מתיו בראיון. "זה משהו אישי. מה שחשוב באמת זה מה שקורה על המגרש והאנשים שוכחים את זה כשאני רץ. אני רוצה את המיטב עבור הקבוצה, יותר מהיעדים האישיים שלי. אני לא מעשן קבוע כמו אחד שמעשן חפיסה ביום. למשל, לא עישנתי כבר 15 יום. נתפסתי פעם אחת, כן, אבל אני לא מעשן כל יום".

באופן אירוני, ברצלונה הייתה אחת הקבוצות שנאבקו בעישון במגרשים כשבשנה שעברה המועדון השתתף ביוזמה כזו שבמהלכה נאסר על העישון ברחבי הקאמפ נואו. ב"סופרדפורטה" פרסמו לאחרונה שבמהלך נסיונה של ולנסיה להתמודד עם בעיית העישון של מתיו, ראשי המועדון אף שוחחו עם אשתו, אבל המאמצים הללו עלו בתוהו.

ובינתיים אם נדמה לכם שהרכש המאסיבי שעשתה בארסה הקיץ הסתיים, נראה שהסיפור רחוק מלהיות גמור. אחרי צירופם של אנדרה טר סטגן, קלאודיו בראבו, איבן ראקיטיץ', לואיס סוארס ומתיו עצמו תמורת סכום כולל של 156 מיליון יורו, הבהיר נשיא המועדון, ג'וספ ברתומיאו: "חלון ההעברות עדיין לא הסתיים, הוא ייגמר בעוד חודש. אני חושב שעדין יש לנו כמה דברים לעשוץ הקיץ". בין השאר דווח בספרד שאנדוני זוביזארטה והמאמן לואיס אנריקה אמורים להיפגש כדי לסגור את התוכניות לצירופו של הבלם הצעיר של פריס סן ז'רמן מרקיניוס.

צפו בתחרות הפנדלים המוזרה של אלבה וראפיניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully