וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה חמורה לפול ג'ורג' במהלך אימון נבחרת ארצות הברית

הפורוורד של אינדיאנה נחת על רגלו שקרסה אל תוך עמוד הסל במהלך משחק אימון, והוא פונה לבית החולים עם חשש להיעדרות ממושכת. משחק האימון לא נמשך, ג'ורג' הרגיע: "אהיה בסדר ואחזור טוב מתמיד"

הפציעה של פול ג'ורג' (זהירות: התמונות קשות לצפייה)

פציעה קשה הלילה (בין שישי לשבת) לכוכבה של אינדיאנה פייסרס, פול ג'ורג': הפורוורד נחת רע מאוד על רגלו הימנית במהלך משחק אימון של נבחרת ארצות הברית, ולאחר מכן קרסה בבסיס הסל אחרי שהוא ביצע עבירה על ג'יימס הארדן שדהר לסל 27 שניות לסיום הרבע הרביעי באותו משחק. ג'ורג' נלקח מחוץ למגרש אחרי שהוא ספג פציעה קשה ברגלו. מיד הגיעו אליו חובשים וחבריו לנבחרת שניסו להבין מה בדיוק קרה.

כמה שניות לאחר מכן רגלו כבר גובסה באוויר ורבע שעה לאחר מכן הוא פונה לבית החולים לניתוחים מיוחדים בלאס וגאס, כשבני משפחתו ליוו אותו לשם. יושב ראש ההתאחדות האמריקאית לכדורסל, ג'רי קולנגלו, לא ידע לאבחן בדיוק את חומרת הפציעה, ואמר: "אנחנו לא יודעים. כולם ראו את מה שראינו".

מיד לאחר עזיבתו של ג'ורג' את הפרקט, משחק הראווה הפנימי, שנערך לקראת אליפות העולם בספרד בסוף החודש, בוטל. קולנגלו הוסיף: "זו מכה קשה, לא רק לארצות הברית, אלא גם לאינדיאנה פייסרס. ייקח עוד קצת זמן עד שנכריז על הסגל, אבל זה נראה כל כך לא חשוב בהתגלגלות של הדברים. כשקורה משהו כזה, זה מציב את הדברים בפרופורציות". ג'ורג' עצמו הספיק לצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "תודה לכולם על האהבה והתמיכה. אני אהיה בסדר ואחזור יותר טוב מתמיד. אוהב אתכם".

פול ג'ורג' שחקן נבחרת ארצות הברית נפצע. GettyImages
"המחשבות והתפילות שלנו הן עם פול". רגעים אחרי הפציעה הקשה/GettyImages

ג'ורג' נחשב לאחד השחקנים הבטוחים בסגל הסופי לקראת האליפות. האמריקאים תכננו לקזז את הסגל מ-20 שחקנים ל-14 עד 15 כבר היום, אבל הפציעה של ג'ורג' תשבש מעט את התוכניות. "הכול נמצא בהמתנה", הודה המאמן מייק ששבסקי. "זה יהיה לא ראוי מבחינתנו לדבר על כל דבר אחר כשיש פציעה מהסוג הזה. זה יכול לקרות בכל מקום. היום זה קרה במהלך משחק כדורסל, ואנחנו צריכים להיזהר מזה".

באינדיאנה הוציאו הודעה בעקבות הפציעה, ולארי בירד אמר: "אנו מודעים לפציעה שנגרמה לפול ג'ורג' במשחק של נבחרת ארצות הברית בלאס וגאס, ואנחנו כמובן מודאגים מאוד. בשלב הזה המחשבות והתפילות שלנו הן עם פול. אנחנו עדיין לומדים את הפרטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פול ג'ורג' שחקן נבחרת ארצות הברית, במרכז. GettyImages
זכה לתמיכה מקצה לקצה. ג'ורג' מפונה/GettyImages

שחקני נבחרת ארצות הברית לאחר הפציעה של פול ג'ורג'. GettyImages
המשחק כמובן לא חודש. שחקני הנבחרת בהלם/GettyImages

לג'ורג' היו לא מעט ציפיות לקראת תחילת עונת 2014/15. לאחרונה הוא צוטט בראיון כאומר: "העיניים הן עליי השנה. יש עליי הרבה מאוד לחץ ואני מגיע לעונה הזו מוכן כדי להתמודד עם הלחץ הזה". ג'ורג' בן ה-24 נחשב לאחד השחקנים המובילים בליגה. הוא נכלל פעמיים במשחקי האולסטאר ובעונה שעברה הוא העמיד ממוצעים של 21.7 נקודות למשחק, 6.8 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים ו-1.9 חטיפות.

אנדרה דראמונד, דמארקוס קאזינס שחקני נבחרת ארצות הברית. GettyImages
מתפללים. דראמונד וקאזינס/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • פול ג'ורג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully