וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט: "דינמו מהטופ של אירופה וראו את הרמה שלהם"

1.8.2014 / 7:35

בקרית שמונה חגגו את ה-1:1 המרשים במוסקבה: "זו הייתה תצוגה פשוט נהדרת מול קבוצה עם תקציב גבוה כל כך ושחקנים מוכרים, נבוא לגומלין כדי להשלים את המשימה". שרצקי, שישכור מטוס פרטי כדי להטיס 30 ילדים מהדרום לקפריסין, עשוי לחזק את הסגל בשחקן התקפה נוסף

בעירוני קרית שמונה חגגו אתמול (חמישי) את התוצאה המצוינת מול דינמו מוסקבה (1:1), והקבוצה עשויה להבטיח הכנסה של לפחות 150 אלף יורו אם תעבור את הרוסים ותעפיל לפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. אגב, אם הקבוצה תמשיך להפתיע ותגיע עד לשלב הבתים, היא תזכה להכנסה של 1.3 מיליון יורו. בקבוצה ציינו שאם יעברו את דינמו ייתכן ואיזי שרצקי יחזק את הסגל בשחקן התקפה נוסף, במיוחד לאור העובדה שתמיר כחלון הפצוע ייעדר תקופה ארוכה.

קרית שמונה הדהימה עם 1:1 מרשים מול דינמו במוסקבה

ברק בכר חגג בסיום: "אף אחד לא האמין בנו, חוץ מאיתנו"

איזי שרצקי, בעלים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מחווה לילדי הדרום. איזי שרצקי/אדריאן הרבשטיין

בינתיים בקרית שמונה לא מתעסקים במענקים כאלה או אחרים ומנסים להוריד את עצמם אל הקרקע במהירות. לאחר המשחק בצוות המקצועי ובהנהלה לא הרשו לשחקנים לצהול יותר מדי ומלבד חיבוקים וחיוכים רבים בחדר ההלבשה לא נרשמו חגיגות מיוחדות. בקבוצה הרעיפו מחמאות על השחקנים ובמיוחד על הצוות המקצועי, ובקרב השחקנים אף הייתה תחושה שניתן היה לצאת עם ניצחון מהמשחק במוסקבה.

"זו הייתה תצוגה פשוט נהדרת מול קבוצה עם תקציב גבוה כל כך ושחקנים מוכרים", אמר שחקן בקבוצה. "אם המשחק השני היה בישראל היינו עם סיכויים גבוהים הרבה יותר, אבל גם למשחק בקפריסין נבוא כדי לעשות הכל כדי להשלים את המשימה". לאחר המשחק הלכו השחקנים ביחד עם שאר אנשי המועדון למלון לארוחה, ולאחר מכן התפזרו השחקנים לחדרים כאשר כבר היום תחזור הקבוצה לישראל כדי לזכות למנוחה אחרי תקופה של יותר משבועיים במהלכה השחקנים לא היו בארץ, כשבתחילת השבוע יחלו ההכנות לטיסה לניקוסיה למשחק הגומלין.

שרצקי הצהיר בתוכנית הספורט של רדיו תל אביב שהוא מתכוון לשכור מטוס פרטי לגומלין ולהביא למשחק של קבוצתו ושל מכבי תל אביב מול מאריבור שלושים ילדים מהדרום, כשהוא חשף שהעלות הכוללת לכך היא בסביבות 100 אלף דולר.

אדריאן רוצ'ט, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"מבחינתנו זו תוצאה טובה עם שערים, וזה מה שבאנו לעשות כאן". אדריאן רוצ'ט/קובי אליהו

בקבוצה החמיאו מאוד לדויד מנגה ורועי קהת שהיו מצויינים וליתר השחקנים על הטקטיקה, המשמעת והיכולת הטובה. "היה משחק מאוד קשה מול קבוצה מאומנת וחזקה", הסביר אדריאן רוצ'ט. "זו קבוצה שמשתייכת ללא ספק לטופ של אירופה עם שחקנים מנוסים מסגל נבחרת רוסיה וראו את הרמה שלהם. מבחינתנו זו תוצאה טובה עם שערים, וזה מה שבאנו לעשות כאן. אנחנו שמחים מאוד על שער החוץ. ידענו שיהיה קשה ושהם ילחצו אותנו, בסך הכל צריך לזכור יש עוד משחק יום חמישי הבא כך שזו עוד מוקדם לסכם. אבל ראינו מול מה אנחנו מתמודדים ונעבוד קשה יותר למשחק השני".

בקבוצה חששו מפציעתו של אחמד עאבד, אך בסיום הסביר השחקן שהוא אומנם סובל מכאבים אך לא נראה שמדובר בפציעה שאמורה להשפיע והוא צפוי להיות כשיר לגומלין. בקרית שמונה מודעים לכך שלא הרבה אוהדים ייצאו איתם לקפריסין, מה שהגביר את האכזבה מכך שהמשחק לא נערך בארץ. "במצב הנוכחי שיש בארץ משחק של כל קבוצה שמייצגת את המדינה באירופה היה מושך קהל", אמר שחקן בקבוצה. "חבל שניאלץ לשחק בקפריסין". משה אבוטבול צפוי לחזור ולהתאמן עם הקבוצה בתקופה הקרובה. גם עדן שמיר ששהה עם נבחרת הנוער בתקופה האחרונה יחזור מיידית להתאמן ביחד עם חבריו ועשוי להיות בסגל לגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully