וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לוחצת על חיפה לשחרר את פלאח

31.7.2014 / 10:12

במועדון אישרו את הפנייה של האדומים. השחקנים מגיבים למדיניות החדשה של סטנוייביץ', שהחמיא לאידריסו ואבוחצירא

סארי פלאח שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בהפועל לוחצים שיגיע. סארי פלאח/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', מרוצה מאוד מהחלק ההתקפי שלו ומתלבט האם לצרף שחקן כנף נוסף. כפי שכבר פורסם השבוע, המאמן לא רצה את גילי ורמוט בגלל סיבה מקצועית ובאסיפה שערך עם שחקני הקבוצה נתן רמז עבה לגבי שביעות הרצון שלו מהסגל הנוכחי. סטנוייביץ' הקרין קלטת של המשחק האחרון שניהלה הקבוצה במחנה מול פדרבורן. הוא שם דגשים טקטים על הנעת הכדור ובעיקר על סגירות נכונות במרכז השדה. "היו סגירות טובות בקישור ובהתקפה ואני מרוצה מאוד. אבוחצירא ואידריסו ירדו לעזור לשחקני הקישור, מילאו אחר ההוראות כמו שצריך. גם המחליפים עשו את העבודה. יש גם דברים לשפר. אנחנו צריכים ליזום יותר בהתקפה".

כזכור, אתמול הודיע סטנוייביץ' לשחקנים כי הוא מתכוון לשנות עד פתיחת הליגה את מתכונת האימונים ולערוך אימונים כפולים באמצע השבוע, במקום אימון אחד ברוב ימות השבוע, כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות. כמובן שלא כל יום ייערך אימון כפול, בגלל העומס הכרוך בכל, אלא במתכונת של שלוש פעמים בממוצע עד הליגה. המטרה של המאמן היא להביא את הקבוצה בכושר שיא לליגה. "הוא מנסה לבנות כאן קבוצה שתרוץ מהרגע הראשון, לא קבוצה ישראלית שבתחילת העונה מדברת על תהליך שבסופו היא תיכנס לכושר, אלא כבר עכשיו הוא רוצה לראות את השיפור. הפתיחה של הליגה מאוד חשובה לו", הסביר אחד השחקנים. שחקן אחר אמר: "ידענו שמהרגע הראשון יהיה קשה. מכבי חיפה העונה תהיה קבוצה שונה לגמרי. האימונים יותר סזיפיים, אבל המאמן עושה חלוקה חכמה בין האימונים ויודע מתי לאפשר מנוחה לשחקנים מסוימים". אתמול ערך קובי מויאל את אימון הבכורה שלו בקבוצה ואליו הצטרפו גם איאד חבשי ושון ויסמן ששבו מנבחרת הנוער.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הפועל תל אביב פנתה רשמית למכבי חיפה וביקשה להעביר לשורותיה את סארי פלאח בעסקת השאלה לעונה אחת. האדומים מפעילים לחץ על מימוש העסקה ובחיפה אישרו כי נעשתה פניה בעניין. בינתיים, המאמן לא מחכה לגארי אוניל ובודק אופציות נוספות. "אין כוונה להתמקד בשחקן אחד, נמשכים החיפושים", אמרו אתמול במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully