וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 31.7

שוער המונדיאל בדרך לספרד, חואן קואדרדו מתקרב למנצ'סטר יונייטד, העסקה הסיבובית של ברצלונה, גיא לוזון איבד עוד כוכב. כל השמועות וההעברות

אנטואן גריזמן מוצג כשחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הוצג באתלטיקו מדריד. אנטואן גריזמן/רויטרס

העברות

* גיא לוזון נפרד מעוד שחקן הרכב: אימו אזקיאל, סגן מלך שעריה של סטנדרד ליאז' בעונה שעברה, נמכר לאל עראבי הקטארית תמורת 10.8 מיליון דולר. החלוץ הניגרי בן ה-20 יקבל כ-3.8 מיליון דולר לשנה.

* חילופי שוערים בספרד: יואל, שוערה של סלטה ויגו, הושאל לעונה אחת לוולנסיה שתוכל לרכוש אותו בסיום העונה. מי שעזב את ולנסיה הוא ויסנטה גואיטה בן ה-27, שעבר לחטאפה.

* לוק ווילקשייר, המגן האוסטרלי בן ה-32, שסיים את חוזהו בדינמו מוסקבה, חתם לעונה אחת בפיינורד ההולנדית. פיינורד החתימה גם את בילאל בשאצ'יקולו, הקיצוני בן ה-19 של הירנביין, שנרכש תמורת כ-3.5 מיליון יורו.

* דני רוז, המגן השמאלי בן ה-21 של טוטנהאם, חתם על חוזה חדש לחמש שנים בטוטנהאם ויתחרה על מקום בהרכב עם בן דייויס, הרכש הטרי מסוונסי.

* קארל ג'נקינסון, המגן האנגלי בן ה-22 של ארסנל, עבר בהשאלה לעונה אחת לווסטהאם.

* סביליה הגיעה לסיכום על מכירתו של המגן שלה אלברטו בוטיה לאולימפיאקוס. השחקן יטוס לאתונה כדי לעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום רשמית.

* ראיס אמבולחי, 28, שוער נבחרת אלג'יריה שהצטיין במונדיאל, חתם בפילדלפיה יוניון מליגת ה-MLS.

* מארק יאנקו, חלוץ נבחרת אוסטריה בן ה-31 ששוחרר מחוזהו בטרבזונספור, עבר לסידני האוסטרלית.

* מריאנו איסקו, קשרה הארגנטינאי של קטאניה בעונה החולפת, חתם לשלוש שנים בשורות קייבו.

* ראיו וייקאנו השאילה לעונה את גאל קאקוטה, שחקנה הצעיר של צ'לסי.

* אסטבן סולארי, 34, חלוצה הארגנטינאי של קסאנטי, עבר בהעברה חופשית לדליאן ארבין הסינית. סולארי כבש 16 שערים בעונה שעברה בליגה היוונית.

* ברנדאו, 34, חלוצה הברזילאי של סנט אטיין, הושאל לעונה אחת לבאסטיה וישחק אצל קלוד מאקללה.

שחקן נבחרת ברזיל מארסלו מול שחקן נבחרת קולומביה חואן קואדרדו. GettyImages
בדרך למנצ'סטר יונייטד? חואן קואדרדו, מימין/GettyImages

שמועות

* אתר "ספורט" הקטלאני טוען כי עסקה סיבובית תאפשר לברצלונה לצרף את הבלם הבלגי יאן ורטונגן מטוטנהאם. על פי הדיווח, אם ויאריאל תחתים את מייקון מפורטו, היא תוכל למכור את מתאו מוסאקיו הארגנטינאי לטוטנהאם וכך התרנגולים יסכימו לוותר על ורטונגן לטובת ברצלונה, לאחר שדחו הצעה קודמת בסך 15 מיליון יורו.

* ב'מארקה' מדווחים שמלאגה מנהלת משא ומתן מתקדם עם גיירמו אוצ'ואה, שוער נבחרת מקסיקו שהציג יכולת מדהימה במונדיאל. אוצ'ואה צפוי להחליף בין הקורות את ווילי קבאז'רו, השוער הארגנטינאי שנמכר למנצ'סטר סיטי.

* ה'אס' הספרדי מדווח שפריס סן ז'רמן דחתה הצעה נוספת של ברצלונה בסך 43 מיליון יורו עבור מרקיניוס, בלמה הברזילאי שחוזר על ידי הקטלאנים גם בעונה שעברה".

* אחרי שמכרה כבר כמעט חצי מהסגל שלה, סאות'המפטון מנסה להתחזק ועל פי הדיווחים ב'דיילי מירור' האנגלי, הקדושים קרובים להשלים את עסקת רכישתם של מרקוס רוחו , מגן נבחרת ארגנטינה שצפוי להחליף את לוק שואו, ואת ספיר טיידר קשרה של אינטר.

* ב"אל מונדו" דפורטיבו מדווחים שוב שברצלונה עוקבת אחרי מרקו רויס, כוכבה של בורוסיה דורטמונד. רויס, שנפצע לפני המונדיאל ועובר שיקום, סירב להאריך את חוזהו אצל הגרמנים ועשוי למצוא את עצמו בקאמפ נואו בקרוב.

* ב'קיקר' הגרמני מדווחים שוולפסבורג מעוניינת במתיאה דסטרו, מלך השערים של רומא בעונה החולפת. הזאבים רצו מאוד את רומלו לוקאקו, אך אחרי שזה חתם באברטון, הם ינסו לרכוש את האיטלקי.

* למרות הפרסומים העקשניים לפיהם ארתורו וידאל כבר סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד, ג'וזפה מארוטה מנכ"ל יובנטוס טוען שהמועדון לא מתכוון לשחרר את הקשר המצוין ושהוא ימשיך בטורינו גם העונה.

* למרות ששרדאן שאקירי הצהיר שהוא רוצה להישאר בבאיירן מינכן, באנגליה מדווחים שליברפול מנסה לרכוש את הקשר השוויצרי המצוין ומוכנה לשלם עבורו 18 מיליון יורו.

* בתקשורת באנגליה ובאיטליה מדווחים הבוקר שמילאן מנסה לרכוש את חאתם בן ארפה, קשרה הצרפתי המצוין של ניוקאסל. לשחקן יש חוזה בקבוצה עד 2015 ומחירו מוערך בכ-8 מיליון יורו.

* על פי 'הסקיי ספורט' האיטלקי, אינטר הגיעה לסיכום עם סאות'המפטון על רכישתו של פאבלו אוסבלדו, החלוץ בן ה-28.

* על פי ה'קוריירה דלה סרה', סנדרלנד מהפרמיירליג מנהלת משא ומתן מתקדם עם אנטוניו קנדרבה, קשרה של לאציו ונבחרת איטליה.

* 'ספורט איטליה' מדווח שאתלטיקו מדריד הציעה 27 מיליון יורו לטוטנהאם עבור רכישתו של אריק לאמלה קשרה הארגנטינאי בן ה-22.

* על פי ה'דיילי סטאר', ארסנל מתכננת להציע 20 מיליון יורו עבור דגלאס קוסטה, שחקנה של שחטאר דונייצק האוקראינית. באנגליה מדווחים שגם לואי ואן חאל מאמנה של מנצ'סטר יונייטד מעוניין בשחקן שרוצה לעזוב את אוקראינה.

* באנגליה מדווחים שברצלונה לא מוכנה לשלם לפיורנטינה את הסכום שהיא דורשת עבור חואן קואדרדו (כ-49 מיליון יורו) וכעת מנצ'סטר יונייטד היא המועמדת הבכירה לרכוש את השחקן שהצטיין במונדיאל במדי נבחרת קולומביה.

* על פי דיווח ב'דיילי סטאר', אתלטיקו מדריד אלופת ספרד מתכננת להציע 63 מיליון יורו עבור פרננדו טורס מצ'לסי, סנטי קאסורלה מארסנל וחאבייר הרננדס ממנצ'סטר יונייטד.

* על פי דיווחים בכמה כלי תקשורת באנגליה, מרואן פלאיני קשרה הבלגי של מנצ'סטר יונייטד כבר סיכם את תנאיו בשורות נאפולי, אבל האנגלים מחכים שהאיטלקים יעלו את הצעתם ויסכימו לשלם 22.5 מיליון יורו עבורו כפי שהם דורשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד מול פילים לאם שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ברצלונה לא מוותרת עליו. מרקו רויס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully