וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ליברפול ניצחה את סיטי, אתלטיקו הפסידה

משחק נהדר ביאנקי סטדיום הסתיים ב-1:3 למייטי רדז על האלופה בתום דו קרב פנדלים, אחרי 2:2 בזמן החוקי. הקולצ'ונרוס הפסידו בפנדלים לקלוב אמריקה, אחרי 0:0

שחקני ליברפול חוגגים. AP
ישחקו בגמר? שחקני ליברפול חוגגים/AP

הצ'מפיונס קאפ, הטורניר המרתק הנערך בארצות הברית בהשתתפות כמה מהקבוצות הטובות באירופה, סיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד משחק מצוין שגורם לכולנו לחכות בקוצר רוח לתחילת העונה. אלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי, פגשה את סגניתה ליברפול ביאנקי סטדיום הנהדר של ניו יורק יאנקיז מה-MLB ובתום דרמה מרתקת, היו אלה המייטי רדז שניצחו 1:3 בדו קרב הפנדלים, אחרי 2:2 מסחרר בתום הזמן החוקי.

הסיטיזנס עלו ליתרון בדקה ה-53. חסוס נבאס דהר באגף והעביר רוחב, סטיבן ג'רארד טעה וסטבן יובטיץ' כבש מקרוב. שש דקות חלפו, ראחים סטרלינג שלח את דניאל סטארידג', שהניח לג'ורדן הנדרסון וזה מצא עם בעיטה חזקה מ-15 מטרים את הרשת של ג'ו הארט.

הפינג פונג נמשך. בדקה ה-67 יובטיץ' החל את המהלך והגיע ראשון לכדור שנהדף מההגנה כדי לכבוש את השני שלו במשחק, להחזיר את היתרון לתכולים ולכבוש כבר את הרביעי שלו בטורניר. ליברפול לא ויתרה וחמש וחצי דקות לסיום לוקאס לייבה הוריד לסטרלינג וזה השתלט מצוין וקבע את תוצאת המשחק.

בפנדלים, קולארוב, טורה ונבאס החטיאו בזה אחר זה עבור סיטי, כאשר רק קלצ'י איהנאצ'ו כובש. אצל ליברפול, סטארידג' בעט לשמיים את הפנדל הראשון, אבל אמרה צ'אן, הנדרסון ולוקאס כבשו. בזכות הניצחון, לליברפול יש חמש נקודות משני המשחקים הראשונים, לסיטי ארבע ולאולימפיאקוס שלוש. אם ליברפול תנצח את מילאן בשבת, היא תעלה לגמר.

סימון מיניולה שוער ליברפול מול מנצ'סטר סיטי. AP
נתנו טעם של עוד. סיטי מול ליברפול/AP

טורניר מעניין נוסף הנערך בימים אלה הוא הקופה יורואמריקנה, המפגיש קבוצות מאירופה ומיבשת אמריקה. אלופת ספרד וסגנית אלופת אירופה, אתלטיקו מדריד, סיימה גם את משחקה השני בטורניר, שנערך הלילה במקסיקו סיטי מול קלוב אמריקה המקומית, ב-0:0, בדיוק כפי שסיימה את המשחק הראשון מול סן חוסה ארת'קוויקס. הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, הקולצ'ונרוס דווקא הפסידו בתום דו קרב הפנדלים, 3:2, לאחר שרק גאבי ומירנדה כבשו, בעוד גיירמה סיקוורה, הרכש החדש, החמיץ, כמו גם קוקה ומריו סוארס.

במשחק נוסף באותו טורניר ניצחה פלמיירס הברזילאית 1:2 בסאו פאולו את פיורנטינה, לה כבש ג'וזפה רוסי שער כבוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריק פימנטל מקבוצת אמריקה מול ארדה טוראן אתלטיקו מדריד. AP
אתלטיקו לא מוצאת את הרשת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully